پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸
رییس هیات بازرسی انتخابات آذریایجان شرقی :
به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی استانداری، علي نواداد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مقدمات و زير ساخت‌هاي لازم براي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري آماده است و از امروز ثبت نام براي نامزدهاي خبرگان رهبري به مدت يك هفته آغاز شد و همچنين از شنبه هفته بعد، ثبت نام از كانديدهاي مجلس شوراي اسلامي آغاز خواهد شد.
وي افزود: رصد هرچه بيشتر فعاليت ها و تحركات سياسي، باعث افزايش كيفيت برگزاري انتخابات مي شود.
 
وی در ادامه با اشاره به برخی وظایف هیات بازرسی ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: صیانت از آرای مردم، یکی از مهم ترین وظایف و اولویت‌های ماست و تمام تلاش خود در این زمینه را نیز به کار خواهیم گرفت.
 
به گفته نواداد، اعضای هیات بازرسی استان متشکل از پنج نفر است که تا کنون سه نفر حکم مربوطه را دریافت کرده و دو نفر دیگر با پیشنهاد استاندار آذربایجان‌شرقی در روزهای آتی احکام خود را دریافت خواهند کرد.
 
رییس هیات بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی از تشکیل هیات‌های بازرسی شهرستان ها متشکل از سه نفر در روزهای آتی خبر داد و عنوان کرد: در زمان انتخابات، هر صندوق، یک نفر بازرس و هر 20 صندوق، یک سر بازرس خواهد داشت.
 
به گفته نواداد، بازرسی از جریان جلسات و رفتارهای انتخاباتی، ارزیابی عملکرد عوامل اجرایی انتخابات، ارزیابی و بررسی ترفندها و تخلفات انتخاباتی، ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی دخیل در برگزاری انتخابات و .. از مهم ترین وظایف کمیته بازرسی است.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه‌های ارتباط جمعی، مطبوعات، خبرگزاری ها و .. در راستای تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: