شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
عجب شیر پرس - ورزشکاران آذربایجان شرقی در نخستین دوره مسابقات مجازی کیک بوکسینگ‌ واکو کشور که با عنوان جام مبارزه با کرونا برگزار گردید خوش درخشیدند.
درخشش ورزشکاران آذربایجان شرقی در مسابقات مجازی کیک بوکسینگ‌به گزارش عجب شیر پرس به نقل از روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی، این پیکارها با عنوان جام «مبارزه با کرونا» به صورت پخش زنده (آنلاین) در ۴ استایل، سافت استایل با سلاح، سافت استایل بدون سلاح، هارد استایل با سلاح و هارد استایل بدون سلاح برگزار شد.
‌در این مسابقات از استان آذربایجان شرقی علی محمودی مقام دوم کشوری موزیکال فرم هارد استایل بدون سلاح، بابک نوری رتبه سوم موزیکال فرم سافت استایل با سلاح ، علی محمودی مقام سوم موزیکال فرم هارد استایل بدون سلاح ، رضا سعادتی مقام دوم کشوری موزیکال فرم هارد استایل بدون سلاح و علیرضا شامیزاده رتبه دوم کشوری موزیکال فرم هارد استایل با سلاح را کسب کردند.
این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش آقایان و بانوان با حضور ورزشکارانی از تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان، کرمان، کرمانشاه، لرستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، مازندران، البرز و کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
این رقابت ها با توجه به شیوع ویروس کوید-۱۹ و پویش درخانه بمانیم با همکاری کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا با شعار ورزش و قهرمانی درمنزل، با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار با استفاده از برنامه اسکایپ برای اولین بار با قضاوت داوران رسمی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران برگزار شد.
لازم به توضیح است مسابقات آنلاین برای اولین بار در جهان و با تلاش کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) به میزبانی کشور ایران برگزار شد.
طرح برگزاری مسابقات آنلاین و مجازی کیک بوکسینگ برای اولین بار و به پیشنهاد دکتر نصیری به کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا داده شده و مورد تایید قرار گرفت و ایران اولین کشوری بود که این طرح را با موفقیت به اجرا گذاشت.
در همین راستا مسئول کمیته کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی با اشاره به ادامه روند رو به رشد کیک بوکسینگ استان تا رسیدن به جایگاه اصلی خود اضهار داشت: ما بدنبال این هستیم ورزشکارانی را که علاقمند به ورزش کیک بوکسینگ هستند در مسیر درست هدایت کنیم و بتوانیم به همراه آقای بیجان ورزشکاران بیشتری در تیم ملی داشته باشیم.
صمید کریم پور ادامه داد: اجازه نخواهیم داد ورزشکاران علاقمند به رشته کیک بوکسینگ مورد سوءاستفاده اشخاصی قرار بگیرند که فقط به منافع شخصی خود فکر کرده و آینده ورزشکار برایشان اهمیتی ندارد، ورزشکاران نباید بدون تحقیق رشته و مربی انتخاب کنند.
وی افزود: متاسفانه امروز شاهد ظهور سبک هایی هستیم که خیلی هایشان هیچ مسابقات بین المللی ندارند در حالی که واکو تنها رشته قابل قبول کیک بوکس در سرتاسر دنیاست.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: