جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
عجب شیر پرس _ رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: وضعیت زندان‌های این استان با توجه به شرایط کرونایی کشور به دقت و به صورت مستمر پایش می‌شود.
پایش مستمر وضعیت زندان‌ها در آذربایجان‌شرقیبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از  باشگاه خبرنگاران  جوان، خلیل اللهی رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان آذربایجان شرقی گفت: وضعیت زندان‌های این استان با توجه به شرایط کرونایی کشور به دقت و به صورت مستمر پایش می‌شود.

 خلیل اللهی  افزود: رسیدگی فوری و مستمر به وضعیت زندانی‌ها از اولویت‌ها و دغدغه‌های ریاست قوه قضاییه می‌باشد که این رویه در استان نیز با جدیت دنبال می‌شود.

او گفت: سیاست‌های قوه قضاییه در کلیه بخش‌های قضائی استان با قوت اجرا می‌شود و جلسات کمیسیون عفو جهت کاهش آمار زندانییان به طور مستمر با حضور دادستانی مرکز استان، مدیرکل زندان‌ها و حفاظت اطلاعات دادگستری استان تشکیل و وضعیت زندانیان به صورت مستمر رصد و کنترل می‌شود.

خلیل اللهی با قدردانی از زحمات اعضای ستاد دیه استان،گفت: جشن گلریزان امسال با توجه به دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندانیان و حمایت از سیاست حبس زدایی نسبت به سال‌های گذشته اهمیت بیشتری دارد.

او با اشاره به اینکه جشن گلریزان امسال در ماه مبارک رمضان به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد، گفت: پارسال با کمک‌های بسیار خوب مردم استان، خیّرین و برخی نهاد‌ها شاهد افزایش کمک‌ها در جشن گلریزان بودیم.

خلیل اللهی افزود: امسال به جهت شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت از اجتماع، جشن گلریزان در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌ها غیرحضوری است و انشاء الله به لطف خداوند و باکمک و همراهی مردم خیر استان و بنا به فرموده مقام رهبری با اجرای رزمایش کمک مومنانه در ماه رمضان، شاهد افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی باشیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: