جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
نماینده مردم هشترود و چاراویماق:
عجب شیر پرس - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشستگان لشکری و کشوری از حرف‌های بدون عمل دولت در خصوص افزایش حقوق خسته شده‌اند، از این رو دولت باید به وعده‌های خود در جهت پرداخت مطالبات این قشر عظیم اقدام کند تا متهم به بی‌توجهی نشود.
دولت به وعده‌های خود در مورد مطالبات بازنشستگان عمل کندبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، سید حمزه امینی، اظهار کرد: باید حقوق بازنشستگان با شاغلان همسان سازی شود، چرا که تورم شدید و بالا رفتن هزینه‌های زندگی، موجبات ناراحتی بازنشستگان را فراهم کرده است.

وی افزود: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس بارها خواستار حل مشکلات بازنشستگان شده‌اند، اما دولت هر بار به بهانه‌های مختلف از جمله نبود بودجه، مانع مرتفع شدن مشکلات بازنشستگان و همسان‌سازی حقوق‌ شده است.

وی ادامه داد: اگر پرداختی‌های دولت به موقع و به طور مناسب به حساب طلب کاران واریز شده و مبالغ واریزی در کارهای مختلف سرمایه گذاری شود، هیچ بازنشسته و کارگری به خاطر سوء مدیریت دولتی‌ها با مشکل معیشتی روبرو نمی‌شود.

وی یادآورشد: با تلاش اعضای کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، موضوع معیشت بازنشستگان و کارگران با یک طرح جامع و با کمک گرفتن از شورای نگهبان برای همیشه حل خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: