شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا:
عجب شیر پرس _ رئیس جمهور تصمیمات مهم ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره زمان و شکل فعالیت کسب و کارها و ادارات را تشریح کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز یکشنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: برای مسئله مبارزه با کرونا در روندی که ما پیش رو داریم هیچ اختلاف نظری بین دستگاه‌های دولتی و بین قوا وجود ندارد و همه با هم و در کنار هم این کارها را انجام می‌دهیم، رهبر انقلاب همواره حمایت کردند بنابراین کل نظام یکپارچه است.

او افزود: کرونا با همه گرفتاری‌هایی که برای ما درست کرده آثار خوبی داشته که آن هم وحدت مردم و همه مسئولان بوده است، هیچ اختلافی نداریم، نه بین وزارت خانه بهداشت و نه وزارت صمت و یکی در گوشه ای شیطنت می‌کند. برخلاف دعوت بدخواهان و ضد انقلاب که مردم را دعوت می‌کنند به اینکه بین سلامت و فعالیت اقتصادی یکی را باید انتخاب کنند، باید گفت این هم مردود، غلط و ناصواب است.

روحانی گفت: فعالیت اقتصادی و پروتکل بهداشتی هر دو در کنار هم قابل اجرا و پیاده کردن است. فعالیت اداری و تولیدی ما و بقیه فعالیت های اقتصادی باید برپا باشند اما تمام اصول و پرتکل های بهداشتی باید رعایت شود.

او گفت: امروز نسبت به طرح جدید فاصله گذاری هوشمند بحث کردیم و کارگروهی این را چند روز در وزارت کشور بررسی کرده بود؛ کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا هم آن را بررسی کرد و مصوبه ای هم به دنبال خود داشت.
او افزود: ساعات کار اداری از روز ۲۳ فروردین تمام در استا‌ها و تهران ۷ صبح تا ۲ بعدازظهر است و این رویه تا ماه رمضان هم ادامه دارد، زيرا ناهار و نماز جماعت تعطيل شده است.

روحانی اظهار کرد: تمام کالا‌هایی که ضروری بوده که جابه جا شود، بدون هیچ خللی به خوبی انجام گرفته است و حتی اعلام شد یک درصد کمتر از گذشته نبوده است. در ماه اسفند و فرودین که مشکل کرونا داشتیم در بخش حمل و نقل هیچ فردی نه اخراج و نه شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: