جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
عجب شیر پرس _ کووید 19 چند وقتی است در مناطق مختلف کشور از جمله آذربایجان شرقی جولان و می‌دهد و به عقیده کارشناسان و متخصصان پزشکی باید این بیماری را جدی گرفت اما بررسی‌ها نشان می‌دهد هنوز خیل عظیمی از مردم آذربایجان شرقی این ویروس چموش را جدی نگرفته اند، شلوغی بازارها و خیابان‌ها حکایت از این دارد اما به اعتقاد متولیان بخش سلامت، کرونا مهم ترین چالش سلامت در یک قرن اخیر است.
انتقاد شدید امام جمعه تبریز به تداوم تبلیغات تلویزیونیبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در بازدید از کارخانه داروسازی و سرم سازی شیهد قاضی تبریز با اشاره به این‌که عده‌ای از مردم ویروس کرونا را هنوز جدی نگرفته‌اند و تبلیغ خرید از فروشگاه‌ها هم توسط صدا و سیما ادامه دارد، اظهار داشت: کثرت حضور مردم در مراکز خرید در شرایط کنونی بسیار نگران کننده است.

وی با انتقاد از نبود رویکرد مشخص در تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برای کاهش حضور مردم در اماکن پرتردد گفت: صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در بخشی از برنامه خود مردم را به خرید از فروشگاه‌های بزرگ تشویق می‌کند و در بخشی دیگر قرنطینه خانگی را مورد تاکید قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: اختصاص بهترین زمان پخش برنامه‌های صداوسیما برای تبلیغِ خرید از فروشگاه‌ها در مقابل التماس از مردم برای ماندن در خانه در این شرایط قابل توجیه نیست و باید مدیران رسانه ملی به این موضوع توجه داشته باشند.

آل هاشم در ادامه تصریح کرد: کسانی که در مغازه‌های اجازه‌ای مشغول کسب و کار هستند، از کسادی بازار متضرر شده‌اند از این رو از خیران و هیئت امنای بازار تقاضا دارم در این شرایط هوای این افراد را داشته باشند.

امام جمعه تبریز همچنین از افراد خیر خواست خانواده‌های نیازمند را در محلات شناسایی کنند و در تأمین نیازهای ضروری به آنها کمک کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: