چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
دبیر هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری آذربایجان شرقی با حضور در دفتر روزنامه، گفت: سعی مان براین است تا در زمین 28 هکتاری که به نام هیأت صورت جلسه شده و در اختیارمان قرار خواهد گرفت، چند دهکده اتوموبیل رانی و موتورسواری ایجاد نمائیم.
مسابقات قهرمانی کشور را در تبریز برگزار خواهیم کرددبیر هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری آذربایجان شرقی اظهار کرد: امروز شرایط به گونه ایست که در سنجش سالانه فدراسیون جزو استان های برتر سطح کشور هستیم و توانسته ایم رشته های راکد را احیا کرده و سر و سامان دهیم.
سیامک امیرخیزی با بیان اینکه هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری رشته ای زیادی را پوشش می دهد، بیان داشت: برای تمامی کمیته های هیأت و در راستای توسعه این ورزش دفاتر مجزائی را به همراه تجهیزات مربوطه در نظر گرفته ایم، در مجموعه ورزشی یادگار امام فعالیت های بسیار خوبی انجام گردیده که جا دارد از اداره ورزش و جوانان تشکر کنیم.
وی با اشاره به اینکه زیرساختی را در اختیار نداشتیم و امروز اماکنی ایجاد شده است تا جوانان بتوانند فعالیت سالمی را انجام دهند ادامه داد: در شهرستان های سطح استان پیست هایی را ایجاد کرده ایم و درصدد هستیم تا در 20 شهرستان آذربایجان شرقی اتوموبیل رانی و موتورسواری را گسترش دهیم، هفته پیش در شهرستان شبستر گفت و گویی را انجام داده و با مشارکت شهرداری و هیأت ان شالله پیست کراس را ایجاد خواهیم کرد و سعی مان بر این خواهد بود تا در هر یک از شهرستان هایمان : با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل  موجود حداقل یک پیست داشته باشیم.
امیرخیزی تأکید کرد: در تبریز حدود سه سال است که برای بهره برداری از پیست یادگار امام فعالیت هایی انجام می شود که به نام هیأت صورت جلسه شده است و سعی مان براین است تا زمین 28 هکتاری را که در اختیارمان قرار خواهد گرفت را تبدیل به چند دهکده اتوموبیل رانی نمائیم.
دبیر هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت در بحث آموزشی اضافه کرد: از علاقمندان در بخش آموزش عمومی در جهت کاهش تعداد آسیب ها در بخش رانندگی دعوت می کنیم تا با شرکت در کلاس ها سطح رانندگی خود را افزایش دهند.
وی افزود: برای کمیته های مختلف آموزش های مختلفی را برگزار می کنیم برای مثال کلاس آموزش امداد و نجات که اخیرا برای موتورسواران و اتوموبیل سوارانی که در کوهستان رانندگی می کنند برگزار شد و طبق روال هر ساله به دنبال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم، خبر های خوبی در این زمینه داریم و مسابقات قهرمانی کشور را در تبریز برگزار خواهیم کرد.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: