شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
عجب شیر پرس _ معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز اعلام کرد: عملیات ضدعفونی سازی گسترده بازار بزرگ تبریز که از سه روز قبل آغاز شده است در روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت.
عملیات ضدعفونی بازار بزرگ تبریز تداوم داردبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدرضا قربانیان گفت: از چند روز قبل عملیات ضدعفونی و سم زدایی بازار بزرگ تبریز در تمامی تیمچه ها و راسته ها با مشارکت ماشین آلات و نیروهای خدماتی از مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز اجرا شده است و با توجه به اعلام مسئولان بهداشتی مبنی بر احتمال بالای سرایت و شیوع ویروس کرونا در تجمعات و ترددهای بازار، نیروهای معاونت خدمات شهری به طور متناوب عملیات پاشش محلول ضدعفونی در بازار و هسته مرکزی شهر را اجرا خواهند کرد.

وی با اعلام هشدار نسبت به امکان شیوع بیماری‌ها در مکان‌هایی که تجمع انسانی وجود دارد، از عموم شهروندان به خصوص بازاریان بازار بزرگ تبریز درخواست کرد همکاری لازم با عوامل خدمات شهری را داشته باشند.

قربانیان با قدردانی از همکاری اصناف و کسبه بازار تاریخی تبریز با نیروهای خدمات شهری، اظهار داشت: در حال حاضر بازار بزرگ تبریز در راستای مقابله با ویروس کرونا تعطیل است و همچون روزهای قبل،  روز جمعه نیز ضد عفونی تمامی محدوده بازار و خیابان‌های پیرامونی توسط نیروهای خدمات شهری انجام گرفت.

در همین ارتباط شهردار تبریز از شهروندان به ویژه اهالی بازار که در انجام عملیات ضدعفونی معابر نهایت همکاری را با آتش‌نشانان تلاشگر شهر داشتند، قدردانی کرد و گفت: امروز شاهد کاهش چشمگیر حضور شهروندان در محدوده مرکزی شهر هستیم که این حاکی از توجه مردم هوشمند شهرمان به تهدید ویروس کرونا است.

ایرج شهین باهر افزود: هیچ موضوعی بدون همراهی و همکاری شهروندان نمی‌تواند تحقق یابد و در روزهای اخیر با شیوع ویروس کرونا، این همکاری ضروری‌تر از پیش به نظر می‌رسد و بی‌شک با همیاری شهروندان تلاش عوامل شهرداری تبریز از جمله آتش‌نشانان که به صورت شبانه‌روزی به ضدعفونی‌کردن معابر، مبلمان شهری و وسایل حمل و نقل عمومی می‌پردازند، به ثمر می‌نشیند.

وی از بازاریان که در چندین عملیات ضدعفونی با آتش‌نشانان و سایر عوامل همکاری های لازم را داشتند، قدردانی‌ و اضافه کرد: مراکز تجاری به جهت حضور شهروندان در مواقع ضروری باید همواره ضدعفونی و پاکسازی شوند که امیدواریم در ادامه نیز با همراهی شهروندان بتوانیم به خدمات‌رسانی در این حوزه به نحو احسن تداوم بخشیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: