پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
درگفتگوی اختصاصی روزنامه عجب شیر با مدیریت بیمه کارآفرین سرپرستی آذربایجان شرقی مطرح شد:
فرهنگ سازی در توسعه ی هرکاری از مقدمات اولیه و بنیادی می باشد، لذا ارتقای جایگاه صنعت بیمه دراقتصاد ملی امری ضروریست که نقش حمایتی و چترگونه آن را در ابعاد اقتصادی، اجتماعی زندگی موثر است، چرا که در دنیای مدرن و ملوّن امروزی که عصر ارتباطات، تکنولوژی و فن آوری می باشد، نقش فزاینده صنعت بیمه در قالب یک همراه برای بیمه گذار و بیمه گر بسیار حیاتی و مهم است، چرا که در دنیای توسعه یافته امروزی، بیمه ضرورت اقتصاد مدرن است و هرگونه فعالیت اقتصادی بدون پشتوانه بانک و بیمه ناموفق خواهد بود. مهندس علی اصغر جوان اسکویی دارای کارشناس ارشد مدیریت صنعتی، مدیریت بیمه کارآفرین سرپرستی آذربایجان شرقی که سالیان سال در این حوزه ودرسمت های مختلف مدیریتی ازجمله: ریاست اداره حقوقی بیمه ایران دراستان ، معاونت اداری، مالی بیمه ایران دراستان ومعاونت فنی بیمه ایران در استان آذربایجان شرقی فعالیت نموده و خدمات ارزنده ای در این زمینه ارائه کرده است در گفتگوی اختصاصی با روزنامه عجب شیر به بیان دیدگاه ها، تشریح مسائل و ارائه راه کارها در حوزه خدمات بیمه ای پرداخته اند که ماحصل این گفتگو به خوانندگان فهیم روزنامه عجب شیر تقدیم می گردد:
نقش حمایتی و چترگونه در زندگی به پشتوانه بیمه مقدور استاهداف و چشم اندازی که بیمه کارآفرین در راستای سیاست مدیریتی خود دنبال می کند را بفرمائید؟
بودن در لیست برترین شرکت های بیمه کشور با رعایت حقوق کلیه بیمه گذاران و زیان دیدگان، ارائه طرح های جدید براساس نیازهای افراد جامعه و ارائه خدمات مالی.  

ویژگی های بیمه کارآفرین چیست که آن را از سایر بیمه ها متمایز می کند؟
توانگری مالی، امکانات الکترونیکی پیشرفته، راه اندازی باشگاه مشتریان، برخورداری از نیروی کار بسیار فنی و صاحب نظر کشوری در سطح مدیران مالی.

باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین چه ویژگی هایی دارد و چه خدماتی را به مشتریان ارائه می کند؟
هدف از ایجاد باشگاه مشتریان خدمات رسانی کامل به مشتریان شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری و دستیابی به اطلاعات دقیق و کامل می باشد، با خرید هر بیمه نامه از شرکت به جز بیمه شخص ثالث اتومبیل، صرف نظر از برخورداری از تخفیف هر بیمه گذار، درصدی از منبع حق بیمه را به صورت امتیاز حساب کاربری خود در باشگاه مشتریان ذخیره خواهد کرد که می تواند در خریدهای آتی از آن بهره مند گردد.

افتخاراتی که بیمه کارآفرین کسب کرده را لطفا نام ببرید؟
رضایت کامل مشتریان، عدم وجود هرگونه شکایت بر علیه شرکت، جایزه بهترین محصول در سال2014، تندیس ستاره بین المللی رهبری کیفیت، پرداخت خسارت سر موقع و نداشتن هرگونه بدهی، تندیس کیفیت عالی و نوآوری از کشور انگلیس، آلمان، سوئیس و فرانسه.

در مورد طرح های ویژه بیمه کار آفرین توضیح دهید؟
طرح تدبیر، طرح بیمه گردگشگری، طرح بیمه اندوخته دار امید، طرح لبخندآفرین، طرح بیمه درمان خانواده، با توضیح این که طرح ها برای جذب حداکثری بیمه گذاران با هدف ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان ارائه می گردد و به علت توجه به اقشار مختلف جامعه با حق بیمه بسیار نازل پوشش های کامل تری داده می شود.

محصولات بیمه ای که بیمه کارآفرین ارائه می کند چیست؟
بیمه کارآفرین شرکت (جنرال) بیمه ای بوده که در زمینه بیمه های اموال، اشخاص، مسئولیت و اتکایی و کلیه محصولات و رشته هایی که از طریق بیمه مرکزی مجوز فعالیت برای شرکت های بیمه صادر گردیده فعالیت دارد و کلیه رشته ها از طرف شرکت بیمه کارآفرین با کیفیت عالی و قانونی در رعایت نفع مشتریان شرکت ارائه می شود.

شرایط اخذ نمایندگی بیمه کارآفرین را لطفا بیان کنید؟
شرایط اعطای نمایندگی جنرال مطابق آئین نامه شماره 75 بیمه مرکزی و نمایندگی بیمه عمر آئین نامه شماره 96 می باشد، از دادن فراخوان یا ثبت نام رایانه ای اجتناب گردیده زیرا اعتقاد بر این است که افرادی که عشق علاقه به فروشندگی بیمه داشته و شناخت و اطلاعات اولیه لازم برای فعالیت در این زمینه را دارند خود شرکت بیمه گر مد نظر خود را یافته و اصرار تصاحب این شغل را خواهند داشت. برای احراز شرایط فوق با داوطلبین مصاحبه مختصر انجام می گردد.

سخن آخر؟
امید است با بهبود وضعیت معیشتی شهروندان و عبور از نیاز های اولیه به مسئله پوشش بیمه ای توجه بیشتری شود تا در جهت امنیت خاطر و حذف دغدغه خاطرها و نگرانی آینده و نیز ایجاد روحیه عالی شاد و مفید و موثر واقع شود.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: