پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
مراسم بزرگداشت و نکوداشت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش مصادف با ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه (س) از سوی اتحادیه نانوایان کلان شهر تبریز و سازمان بسیج اصناف تبریز در مسجد امام حسین کوی لاله تبریز برگزار شد.
بزرگ مردانی چون سلیمانی، لایق شهادت اند
به گزارش خبرنگار روزنامه عجب شیر، مراسم بزرگداشت و نکوداشت سردار سرافراز جهاد، جبهه و جنگ ، فرمانده دلاور و عالی مقام سپاه قدس اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، مصادف با ایام فاطمیه به همت اتحادیه نانوایان کلان شهر تبریز و سازمان بسیج اصناف تبریز در مسجد امام حسین کوی لاله تبریز با مدیحه سرایی و نوحه خوانی در مدح سردار شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش شروع شده و سپس با عزاداری برای ابا عبدالله و حضرت فاطمه(س) ادامه یافت.
در انتهای برنامه حجت الاسلام اکبری با برشمردن ویژگی ها و سجایای سپهبد شهید سلیمانی او را  نمونه یک انسان کامل دانست و اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک انسان کامل بود که خضوع و فروتنیش نشان از منش علی وار او بود.
وی سپهبد شهید سلیمانی را تربیت شده در مکتب امام خمینی وانقلاب دانسته و تاکید کرد: آن شهید عالی مقام و بزرگوار مطیع محض و  بی چون و چرای ولایت و رهبری بود.
 اکبری با اشاره به این که شهید سلیمانی سال ها عمر پر  برکت خود را در راه مجاهدت، جهاد، جنگ و دفاع از حریم اهل بیت و ولایت گذراند عنوان کرد: شهادت لایق مردان بزرگی چون اوست.
 وی در پایان اضافه کرد: شهید سلیمانی  بالاخره مزد سال ها رشادت و مجاهدت های بی وقفه خود در راه  دین، اسلام و ولایت را  با  شهادت  به دست آورد، شهادت مبارکش باد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: