جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان،
عجب شیر پرس _ مدیر کل اقواف و امور خیریه استان: مساجد و اماکن متبرکه استان، جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه ضدعفونی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداراه کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: همزمان با سراسر کشور و برای حفظ سلامت مردم، مساجد، اماکن مذهبی و اماکن متبرکه استان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت روزانه ضد عفونی می شوند.

دکتر حسینی همچنین اظهار کرد؛ برای پیشگیری از شیوع  بیماری، تمامی برنامه های عمومی و مراسمات مساجد که باعث تجمعات می شد، تعطیل شدند و توزیع هرگونه نذری در محل امامزادگان استان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد. 

وی در ادامه جهت جلوگیری از گسترش این ویروس افزود؛ برای جلوگیری از حضور مردم به صورت تجمعی در امام زاده ها، ضریح ها غبار روبی و سم زدایی می شود و در مساجد هم ابلاغ شد تا روزانه سم پاشی انجام پذیرد و استفاده از هرگونه ظروف یکبار مصرف خودداری شود.

مدیر کل اوقاف استان در خصوص تعطیلی 60 امام زاده که قرار بود تدابیر خاصی برای آن اتخاذ شود، گفت:  ما نیز در کنار مردم برای دفع این ویروس بوده ایم و اقداماتی از قبیل ضدعفونی و رعایت اصول بهداشتی به همت خادمین و عوامل اجرایی انجام داده ایم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: