سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
هجب شیر پرس _ استاندار آذربایجان شرقی گفت: آینده تبریز از لحاظ فضای سبز بسیار نگران کننده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی استان گفت: اینده تبریز از لحاظ فضای سبز بسیار نگران کننده است. و به هر قیمتی شده باید اراضی کشاورزی و باغی حکم اباد و اطراف تبریز به عنوان ریه های شهر تبریز حفظ شود. و کمیته ای برای حفاظت و توسعه سبز و باغ و بوم گردی در ۲هزار هکتار زمین کشاورزی حکم اباد تشکیل می شود.

او در رابطه با طرح استفاده از اموال دولتی به صورت احسن، گفت: بسیاری از دستگاه های دولتی اموالشان را مستند سازی نکردن و از میزان دارایی خود اطلاعات درستی ندارند، و این موضوع موجب نبود شناخت درست از میزان دارایی ها و پتانسیل های دستگاه ها می شود، در این رابطه باید کارگروهی برای شناسایی اموال دولتی و تبدیل ان به احسن صورت گیرد تا این اموال تبدیل به اموال مولد شود یا به فروش برسد.

استاندار اذربایجان شرقی در رابطه با سند تدبیر و توسعه استان افزود: تا زمانی که برنامه ریزی در کشور به صورت متمرکز انجام می شود برنامه ریزی ها در سطح استان ابتر خواهند ماند وباید برنامه ریزی به صورت استانی براساس امایش سرزمینی صورت پذیرد تا پیشرفت در استان ها براساس استعداد های بومی استانی انجام پذیرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: