چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
مدیرکل مدیریت بحران گیلان
عجب شیر پرس - تاکنون ۳۵درصد راه‌های روستایی گیلان بازگشایی شده و تا پایان امروز هم به ۵۵درصد می‌رسد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل مدیریت بحران گیلان صبح امروز در نشست ستاد پیگیری و هماهنگی گیلان برای رفع مشکلات ناشی از برف گفت: تاکنون 35درصد راههای روستایی گیلان بازگشایی شده و تا پایان امروز هم این رقم به 55درصد می رسد.
اسلامی با بیان اینکه با هماهنگی به عمل آمده استانهای همجوار برای کمک رسانی به گیلان افزود: با اعزام نیروهای عملیاتی استانهای تهران، آذربایجان، مازندران، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، البرز، مرکزی، همدان، لرستان درگ یلان روند رفع مشکلات تسریع می یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان نیز گفت: تاکنون آب آشامیدنی 10هزار مشترک از 12هزار مشترکی که به علت بارش برف قطع شده بود، وصل شده است.
سیدمحسن حسینی افزود: اکیپ های امدادی در تلاش اند تا آب آشامیدنی هزار و 924مشترک باقی مانده که بیشتر در شهرستان شرق گیلان نظیر لاهیجان و لنگرودند و همچنین مناطقی از شهر رشت را هر چه سریع تر وصل کنند.
وی گفت: فشار آب 13هزار مشترک دراملش، رودسر، لاهیجان، رشت، صومعه سرا، شفت و فومن هم افت کرده است.
همچنین مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان امروز گفت: تاکنون برق 176هزار از 250هزار مشترک گیلانی که به علت بارش شدید برف قطع شده بود، وصل شده است.
جمشید طالبی افزود: ماموران برق به کمک 240 نیروی برق استانهای دیگر، در تلاش اندباوجود بسته بودن راهها به ویژه راههای روستایی برق 76مشترک باقیمانده را تا عصر امروز وارد مدار کنند.
وی افزود: بیشترین خاموشی برق مناطق شرق گیلان شهرهای سیاهکل، املش، رودسر، لنگرود و رشت است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از مشترکان خواست هنگام برف روبی ساختمان ها، برای جلوگیری از قطع مجدد برق بر اثر پارگی سیم ها، برف ها را روی سیم های برق نریزند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: