پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
عجب شیر پرس - فردا (۲۴ دی ماه) آخرین مهلت ثبت‌نام برای سرپرستان خانواری است که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند و بر اساس اعلام ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی نتیجه درخواست آنها از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.
آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه حمایت معیشتی اعلام شدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم؛ بر اساس اعلام ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی، طی روزهای سوم تا بیستم آذر ماه، 666 هزار و 774 سرپرست خانواری که در لیست یارانه بگیران نبودند و خود را حائز دریافت بسته حمایت معیشتی می‌دانستند‌، اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری #6369* کردند.

بر همین اساس شرایط مراجعه این افراد از سه‌شنبه 10 دی ماه به سایت hemayat.mcls.gov.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت این بسته فراهم شد.

همچنین فردا (24 دی ماه) آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری است که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند و پس از بررسی اولیه اطلاعات و تعیین وضعیت، نتیجه بررسی درخواست متقاضیان به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه، پیامک خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: