جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
در واکنش به اوضاع خاورمیانه؛
عجب شیر پرس - عضو سابق تیم مذاکرات هسته‌ای آمریکا در پیامی توئیتری واکنش رئیس‌جمهور این کشور به تحولات اخیر منطقه را زیر سوال برد و از وی خواست دست از تکبر بردارد.
وندی شرمن خطاب به ترامپ: الان وقت تکبر نیستبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، «وندی شرمن» عضو سابق تیم هسته‌ای آمریکا، در پاسخ به توئیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور که در واکنش به عملیات انتقام‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامیمدعی شد «همه چیز خوب است»؛ نوشت: واقعاً این طور است که می‌گویی؟ اگر کس دیگری این حرف را می‌زد، ترامپ حتماً او را تحقیر می‌کرد. البته اگر تلفاتی نباشد خوب است، امیدوارم به همین اندازه برای عراقی‌ها هم خوب باشد. اما ترامپ‫‪‫‫‪‪‫‫ الان وقت تکبر نیست.

گفتنی است طبق اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این عملیات با نام سردار شهید سلیمانی و با رمز یا زهرا (س) انجام شده است.

این حمله در حالی انجام شد که قرار بود امروز چهارشنبه، سنای آمریکا در صحن علنی شنونده ادعاهای وزرای خارجه و دفاع آمریکا و همچنین مدیر سیا و رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور درباره اقدام خصمانه واشنگتن در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی باشد.

ترامپ در واکنش توئیتری خود مدعی شده بود:در حال ارزیابی میزان تلفات و خسارات هستیم. تا اینجا، همه چیز خوب است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: