جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
عجب شیر پرس - بازار خودرو شرق تبریز با مشارکت بخش خصوصی افتتاح شد.
افتتاح بازار خودرو شرق تبریزبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدی مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: بازار خودرو شرق تبریز با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع که ۴ هزار متر مربع آن مسقف است با گنجایش همزمان ۵۰۰ خودرو در دو سالن سرپوشیده و دو سالن رو باز به بهره برداری رسید.

او گفت: با توجه به توسعه شهری و افزایش جمعیت و با توجه به اینکه در مبادی ورودی شرق تبریز هیچ گونه بازار خودرو وجود نداشت مصمم شدیم با مشارکت بخش خصوصی این اقدام را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، کاهش سفر‌های درون شهری، جلوگیری از اتلاف زمان، صرفه جویی در هزینه‌ها را از عمده دلایل راه اندازی این مرکز عنوان کرد.

او افزود: در این مرکز خدماتی همچون ثبت قولنامه، واحد کارشناس فنی خودرو، تشخیص اصالت خودرو، تشخیص هویت خودرو، تست رنگ که توسط کارشناسان خبره، تعمیر و کارواش در این بازار خودرو به شهروندان عزیز ارائه می‌شود.

محمدی افزود: این بازار خودرو که در کیلومتر ۹ جاده تهران، پلیس راه تبریز میانه واقع شده، همه روزه جهت خدمات رسانی به شهروندان دایر خواهد بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: