پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
عجب شیر پرس - سرمربی تیم فوتبال استقلال در آخرین پیام خود به مسئولان این باشگاه خواستار برکناری علی فتح‌الله‌زاده از هیات مدیره این باشگاه شده که وزارت ورزش و جوانان به این شرط استراماچونی پاسخ منفی داده است.
وزارت ورزش شرط غیرمتعارف استراماچونی را نپذیرفتبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، با گذشت 72 ساعت از مذاکرات تیم 3 نفره استقلال در دوحه با مدیر برنامه‌های استراماچونی هنوز باشگاه استقلال خبری رسمی در این باره منتشر نکرده که البته عدم اطلاع‌رسانی در این زمینه نیز دلایل خاص خودش را دارد.

در مذاکرات صورت گرفته این موضوع که استراماچونی خواستار عدم حضور علی فتح‌الله‌زاده در هیات مدیره باشگاه استقلال شده صحت دارد و سرمربی ایتالیایی روی این موضوع تاکید کرده است.

اگر چه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده به خاطر استقلال حاضر است این شرط را بپذیرد و از باشگاه جدا شود اما پیگیری‌های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس نشان می‌دهد که وزارت ورزش تمامی شروط استراماچونی را پذیرفته اما با شرط وی مبنی بر کنار رفتن فتح‌الله‌زاده کاملا مخالفت کرده است.

مسئولان وزارت ورزش بعد از صحت این پیام استراماچونی از طریق مسئولان باشگاه استقلال به وکیل این مربی پیام دادند که مسائل مدیریتی و عزل و نصب در باشگاه استقلال تصمیمات کلان مدیریتی محسوب می‌شود که در حیطه اختیارات سرمربی نیست و این درخواست کاملا غیر متعارف است، بنابراین اگر استراماچونی می‌خواهد به استقلال برگردد در اینگونه مسائل حق دخالت نخواهد داشت.قرار است استراماچونی تا امروز عصر در زمینه‌های مختلف فکر کند و پاسخ نهایی را به باشگاه استقلال بدهد، به همین دلیل است که مسئولان باشگاه استقلال هیچ خبری را روی خروجی سایت این باشگاه قرار نداده‌اند. به نظر می‌رسد تا عصر امروز سرانجام تکلیف مربی ایتالیایی با استقلال مشخص شود و سردرگمی هواداران این تیم بعد از مدت‌ها پیرامون سرمربی این تیم به پایان برسد.

این مربی ساعت 4 بامداد روز 18 آذرماه تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد و با گذشت 23 روز همچنان در کشمکش بازگشت یا عدم بازگشت به استقلال است.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: