پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
فرمانده انتظامی بناب:
عجب شیر ما - فرمانده انتظامی بناب با انتقاد از عملکرد پارکبانان در شهر و نارضایتی مردم از پارکبانان خواستار استفاده از سیستم پارکومتر در نقاط مختلف شهر شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، رمضان اللهوردیان صبح امروز در جمع مدیران بناب، با اشاره به اجرای 13 مصوبه شورای ترافیک در این شهرستان اظهار داشت: آمار فوتی برون شهری طی هشت ماه 16 تصادف و 11 فوتی داشته که امسال در هشت ماه با وجود اینکه 16 نفر فوتی داشتیم ولی در آبان ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار فوتی کاهش محسوسی دارد.

وی با اشاره به کمبود پارکینگ در نقاط مختلف این شهر از شورای اسلامی شهر و شهرداری خواست در بحث احداث پارکینگ اجازه ندهند با پرداخت جریمه و ماده 100 از احداث پارکینگ جلوگیری شود.

این مقام انتظامی با اشاره به کمبود امکانات سیستم هوشمند در جاده‌های منتهی به بناب بر استمرار آموزش و فرهنگ‌سازی در موضوع ترافیک تأکید کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بناب نیز در این نشست با اشاره به تعامل بین مردم و مسئولان شهرستان گفت: در سایه تعامل موجود بین مسئولان شهرستان با حمایت‌های فرماندار و مسئولان نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی سعی شده نقاط حادثه‌خیز و پرحادثه شهرستان برطرف شود و در سایه این تعامل شاهد کاهش آمار تصادفات در شهرستان هستیم.

علیرضا سلیمانی با بیان اینکه مشکل کمبود اعتبار باعث کندی اجرای طرح پل روگذر میدان معلم بناب شده است؛ افزود: امیدواریم با تزریق 20 میلیارد ریال اعتبار در روزهای آتی شاهد عملیات قالب‌بندی پوشش سقف پل روگذر میدان معلم باشیم.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی محور بناب ـ مراغه مه‌گیر است و طبق قانون باید از هزینه روشنایی معاف باشد؛ تصریح کرد: الآن خاموش شدن چراغ‌های محور یادشده به هر دلیل به ضرر مردم بوده و خطرات ترافیکی را شدیداً افزایش می‌دهد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بناب بر حل مشکل برق‌رسانی و روشنایی مسیر بناب- مراغه تأکید کرد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: روشنایی مسیر بناب ـ عجب‌شیر به مسافت 4 کیلومتر به طور رفت و برگشت به پیمانکار واگذار شده که به زودی مشکل روشنایی در این مسیر حل می‌شود.

وی گفت: تجهیز مسیر تبریز ـ میاندوآب به سیستم‌های کنترل سرعت نیز به پیمانکار واگذار شده است.


برچسب ها: پارکبان ، عملکرد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: