جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
دنیزلی:
عجب شیر پرس - سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هر چند تیم نواقصی دارد اما در پایان فصل بطور قطع به هدفمان خواهیم رسید.
قطعا به هدفمان خواهیم رسیدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، مصطفی دنیزلی پس از بازگشت از شهر اصفهان و با اشاره به شکست تیمش در برابر سپاهان، افزود:ما در سه هفته شکست خورده‌ایم کهالبته در بعضی از بازی‌ها خوب بودیم و در بعضی از بازی‌ها هم عملکرد خوبی نداشتیم و اکنون روی بازیکنان فشار روانی وجود دارد.

سرمربی تیم سرخ پوشان تبریز با بیان اینکه امروز من این مصاحبه را برای هواداران، بازیکنان و مدیران تیم انجام می‌دهم، گفت: از هواداران درخواست دارم که از این شرایط تاثیر منفی نگیرند چرا کهسال قبل تراکتور تا پایان هفته دهم پنج بازی داخل خانه و پنج بازی خارج از خانه انجام داده بود و ۱۶ امتیاز داشت، اما امسال ۶ بازی خارج از خانه و چهار بازی داخل خانه انجام داده‌ایم و ۱۷ امتیازی هستیم.

مربی ترک تبار تراکتور اضافه کرد:گاه در فوتبال هفته‌هایی وجود دارد که تیم نتیجه نمی‌گیرد و این موضوع چندان مهم نیست،

دنیزلی گفت: عمر من در مسابقات فوتبال گذشته و فصل‌های بدی را سپری کرده‌ام ولی همیشه به هدفمان در پایان فصل رسیده‌ام.

وی با بیان اینکه یک سوم مسابقات لیگ نوزدهم سپری شده است، گفت: ما پنج بازی از هفت مسابقه بعدی را در تبریز برگزار خواهیم کرد و همه در پایان نیم فصل جایگاهمان را خواهند دید.

سرمربی تراکتور گفت: از هواداران خواهش می‌کنم که مثل همیشه به تیم انرژی و قدرت دهند، ما به هواداران اعتماد داریم آنان اعتماد بیشتری به تراکتور داشته باشند.

دنیزلی با اشاره به اینکه بازیکنانم در زمان پیروزی چندان ستایش نمی‌شوند، ولی با کوچکترین اشتباه مورد انتقاد قرار می‌گیرند، گفت:بنده پشت تیم و بازیکنانم هستم و کسی از این موضوع شک و شبهه نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از عدم حضور خبرنگاران در نشست خبری بعد از بازی تیمش با تیم سپاهان، اظهار کرد: بنده در طول سی سال سرمربیگری، هیچگاه با رسانه‌ها به مشکل نخورده‌ام، امابرای شرکت در این نشست‌خبریباید تمرین تیم را رها کرده و پس از طی ۴۰ کیلومتر به محل برگزاری نشست خبری می رسیدم.

وی گفت: از آنجایی کهاین موضوع باعث عدم‌ حضورم در تمرین تیم و قطع ارتباط با بازیکنان می‌شد، نتوانستم در این نشست حضور یابم.

دنیزلی افزود: رسانه‌ها در این زمینه ما را درک کنند چرا که من در تمامی نشست‌های خبری تبریز حضور دارم.

خبرنگاران اصفهان در نشست خبری دنیزلی پس از بازی تراکتور و سپاهان به دلیل حاضر نشدن این سرمربیدر نشست خبری قبل از بازی شرکت نکردند.

تراکتور بازی روز گذشته از هفته دهم لیگ برتر در برابر سپاهان اصفهان را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد.

تیم تراکتور در سه هفته متوالی در مصاف با تیم های صنعت نفت آبادان، استقلال تهران و سپاهان با شکست مواجهه شد و از رده دوم جدول به رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور سقوط کردو جمعه یک آذر ماه از هفته یازدهم لیگ برتر در تبریز میزبان تیم شهر خودرو خواهد بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: