پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
عجب شیر پرس - شهردار تبریز، مهم ترین پروژه شهر تبریز را پروژه مترو دانست و گفت: تلاش می کنیم با رفع موانع و تنگناهای این پروژه، سرعت پیشرفت آن را افزایش دهیم.
«مترو» ‌اولویت‌دارترین پروژه شهری در تبریز است‌
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، ایرج شهین باهر در آیین تجلیل از مشاوران، پیمانکاران، مهندسان و تلاشگران مترو، مشکلات اقتصادی کشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در چنین روزهای سخت که شاید در سال های اخیر شاهد چنین مشکلاتی نبوده ایم، روند پیشرفت مترو نشان می دهد که ایده آل ترین نتیجه را در سخت ترین روزهای اقتصادی شهرداری کسب کرده ایم.
وی با تقدیر از همدلی همه مسئولان برای کمک به پیشرفت احداث متروی تبریز گفت: موفقیت های امروز این پروژه با وجود مشکلات جدی اقتصادی، مرهون حمایت های مدیران ارشد استان، اعضای شورا و پیمانکاران و مشاوران بوده است.

شهردار تبریز، مهم ترین پروژه شهر تبریز را پروژه مترو دانست و گفت: تلاش می کنیم با رفع موانع و تنگناهای این پروژه، سرعت پیشرفت آن را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: وجود مترو در شهر از شاخصه های توسعه است چراکه یک شهر دو میلیون نفری اگر مترو نداشته باشد، در رقابت توسعه ای با شهرهای دنیا عقب می افتد که باید در راه اندازی و تسریع در بهره برداری از این پروژه مهم تمام ظرفیت های شهری و استانی و ملی را پای کار بیاوریم.

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی هم در این مراسم در سخنانی کوتاه، با تاکید بر اینکه تفکر «ما می‌توانیم» و «اراده انجام کار را داریم» را لازمه کسب موفقیت و خودکفایی در کشور است ابراز داشت: باید با کار جهادی عقب افتادگی ها را در این استان جبران کنیم.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال اخبار خوشی در ارتباط با تکمیل خطوط مترو خواهیم شنید که این خبر خوش در سایه اقدامات جهادی شاغلان و پیمانکاران در مترو حاصل خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: