جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
عجب شیر پرس - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به آخرین روند اقدامات انجام شده در ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد، از اشتباهات فنی پیمانکار در اجرای این ایستگاه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه قصور و بی‌توجهی در اجرای این بخش از پروژه موجب تأخیر در اتمام آن و نارضایتی مردم شده است.
انتقاد از اشتباهات فنی در ایستگاه راه آهن بستان آباد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، جواد رحمتی در جلسه شورای فنی استان، پروژه راه‌آهن تبریز- میانه را مهم‌ترین و اولویت‌دارترین پروژه عمرانی استان دانست و بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه و اتمام آن در بازه زمانی تعیین شده تاکید کرد.

وی با اشاره به آخرین روند اقدامات انجام شده در ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد، از اشتباهات فنی پیمانکار در اجرای این ایستگاه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه قصور و بی‌توجهی در اجرای این بخش از پروژه موجب تأخیر در اتمام آن و نارضایتی مردم شده است.
رحمتی، شورای فنی استان را تنها مرجع بررسی مسائل فنی پروژه‌های عمرانی در استان دانست و اظهار داشت: با طرح مسائل فنی در این جلسه و بررسی نقاط ضعف و قوت پروژه‌ها، باید از تکرار اشتباهات آتی خودداری کنیم.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در بسیاری از موارد، رابطه کارفرمایان و مشاوران، تحت تاثیر برخی مسائل دیگر قرار می‌گیرد، افزود: مشاوران و کارفرمایان باید با توجه به مسائل فنی و تخصصی، اجرای پروژه ها را دنبال کنند و از سپردن امور فنی و اجرایی به افراد غیرمتخصص خودداری کنند.
بررسی آخرین وضعیت و مشکلات اجرایی احداث قطعه "2الف" بزرگراه اهر- تبریز و تبیین گزارش نظارتی پروژه های عمرانی استان در سال 98، از دیگر موضوعات این جلسه بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: