جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
عجب شیر پرس - مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات بهسازی و تعمیرات اساسی باند دوم فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز آغاز شد.
بهسازی باند دوم فرودگاه بین‌المللی تبریز آغاز شد
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، رامین آذری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تصمیم با توجه به نیاز مبرم این باند برای بهسازی اتخاذ شده و در مدت اجرای این طرح، باند دوم فرودگاه تبریز حدود ۴۵ روز بسته است و همه پروازهای آن از باند اصلی (باند بتنی) انجام می شود.
وی با بیان اینکه طول باند دوم فرودگاه تبریز ۳ هزار و ۷۵۷ متر  و عرض آن ۴۵ متر است، اظهار داشت: میزان تراش آسفالت این باند در اجرای این طرح ۳ هزار مترمکعب است و پس از این کار عملیات آسفالت ریزی به میزان ۷ هزار و ۲۰۰ تن آغاز می شود.
آذری، ادامه داد: طرح بهسازی و تعمیرات اساسی باند دوم فرودگاه تبریز با نظارت اداره کل فرودگاه های استان و با بیش از ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اجرا می شود.
فرودگاه تبریز در سال ۱۳۲۹ با مأموریت ارائه خدمات هوائی، پروازهای برنامه‌ای و غیر برنامه‌ای، آموزشی و نظامی برای مسافرین، متقاضیان و سایر ارگان‌های کشوری و تحت نظارت ضوابط سازمان جهانی هوانوردی موسوم به ایکائو به بهره برداری رسید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: