جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
استاندار آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر پرس - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نیازهای بخش صنعت و تولید با حمایت از فناوری ایرانی و توانمندی‌های داخلی تامین شود.
نیازهای بخش صنعت با حمایت از فناوری ایرانی تامین شود
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه رونمایی از پوستر هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز(رینوتکس) در گفتو گو با خبرنگاران افزود: باید از توانمندی های داخلی برای تولید انواع فناوری های مورد نیاز صنعت و بخش تولید استفاده شود.
وی با بیان اینکه امسال سال رونق تولید و حمایت از فناوری ایرانی است، اظهار داشت: سرمایهگذاران،محققان و پژوهشگران با استفاده از توانمندی های داخلی برایرفع مسائل و مشکلات بخش صنعت و تولید استان گام بردارند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکههفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز از ۱۳ تا ۱۷ آباندر تبریز برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه در ۴ بخش و ۱۸ زون عمدتا در حوزه فناوریهای نوین برگزار میشود.
پورمحمدی، ادامه داد: در این نمایشگاه تلاش می شود تا متقاضی و مصرف کننده فناوری در کنار هم قرار گیرند و بدین ترتیب هم تولید علم و دانش در استان جهتدار باشد و هم نیاز صنعت در داخل کشور تامین شود.
وی گفت: تلاش های تیم اجرایی برای برنامه ریزی این نمایشگاه از ماه های قبل شروع شده و از اول شهریور سامانه ثبت نامی نمایشگاه به آدرس WWW.RINOTEX.IR برای مراجعه و ثبت نام فناوران علاقه مند فعال شده است.پورمحمدی، ادامه داد: این نمایشگاه و جشنواره از سوی مدیریت منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و نمایشگاه بین المللی تبریز با همکاری تمامی دستگاه ها و نهادهای مرتبط در استان برگزار می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: