سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
مدیر آکادمی تکواندو شهرداری تبریز:
عجب شیر پرس - مدیر آکادمی تکواندو شهرداری تبریز و مربی تیم ملی نونهالان ایران گفت: کسب عنوان قهرمانی در رقابت های قهرمانی جهان برای تیم ایران دور از دسترس نیست.
قهرمانی ایران در مسابقات جهانی دور از دسترس نیستبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از شهریار، چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان از امروز به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز شد و دو تکواندوکار ایران در روز نخست رقابت ها موفق به شکست حریفان خود شدند.
حامد جعفری، مدیر آکادمی و سرمربی تیم‌های شهرداری تبریز که به عنوان مربی تیم نونهالان ایران راهی این مسابقات شده است، در رابطه با شانس قهرمانی کشورمان در این مسابقات اظهار داشت: ما روی توانایی تمام بچه‌هایمان حساب کرده‌ایم اما روز مسابقه مشخص می‌شود که چند مدال می‌گیریم. اطمینان دارم قهرمانی یا نائب قهرمانی را کسب می‌کنیم اما برای کسب مقام نخست به این مسابقات آماده‌ایم.  
وی افزود: همان‌طور که با تیم دوم خود در مسابقات آسیایی قهرمان شدیم، با تیم اول آمده‌ایم تا قهرمانی جهان را کسب کنیم.
مربی تیم تکواندو نونهالان ایران ادامه داد: می‌توانم بگویم بچه‌هایمان از نظر فیزیکی آماده هستند و روی توان و استقامت آنها به خوبی کار کرده‌ایم. برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای روز مسابقات داریم که طبق برنامه آنها را نیز انجام می‌دهیم.
در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۷۰ کشور شرکت کرده‌اند. تیم ایران نیز در دو گروه دختران و پسران با ترکیبی کامل از ۱۰ بازیکن دختر و پسر شرکت کرده است. اصلی‌ترین رقیبان ایران در این مسابقات کره، تایلند، ازبکستان، قزاقستان و فیلیپین از آسیا و تیم‌هایی نظیر آمریکا، مکزیک، ترکیه و روسیه از دیگر رقیبان اصلی ایران هستند. مکزیک در دور گذشته و بخش پسران عنوان قهرمانی را کسب کرده و ایران نائب قهرمان شده بود.
این دوره از رقابت‌ها در چهار روز برگزار می‌شود که تکواندوکاران ایران در روز نخست در دو وزن به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن دو پیروزی برای نونهالان ایران بود. تکواندوکاران کشورمان همچنین در روز دوم در سه وزن و در دو روز پایانی به ترتیب با دو و سه ورزشکار روی شیاپ چانگ می‌روند.
مرتضی کریمی به عنوان سرمربی در تیم ملی نونهالان حضور دارد. رضا یاری، محمد علوی و حامد جعفری نیز به عنوان مربی وی را همراهی می کنند.
حامد جعفری مدیر آکادمی و سرمربی تیم‌های شهرداری تبریز به عنوان مربی بدنساز و پزشک در این تیم حضور دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: