سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
عجب شیر پرس - تجلیل از ورزشکاران کارگر مدال آور مسابقات بین اللملی اسپانیا با حضور جمعی از مسئولین استانی و رئیس فدراسیون دوومیدانی، در سالن آمفی تئاتر مجموعه ورزشی کارگران تبریز و با شعار ورزش، نشاط و بهره وری برگزار شد.
به گزارش خبرنگارما، در ابتدای مراسم مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشکر از مهمانان حاضر در جلسه از اهمیت ورزش در جامعه صحبت کرد و با اشاره به لزوم وجود روحیه بالا در کارگران بیان کرد: اگر بخواهیم کارکنانی ورزیده و سالم و همچنین تولید قابل قبول داشته باشیم، باید در امر ورزش برنامه ریزی کنیم تا بهره وری و رونق تولید را افزایش دهیم.
دکتر میر احد حسینی ادامه داد: ایجاد نشاط اجتماعی درکانون خانواده های کارگران و اجتماع این قشر یکی از اهداف اصلی اداره است.
وی همچنین اضافه کرد: گسترش این ورزش با ارتباط و همکاری تمامی مسئولین امکان پذیر است و باید برای گسترش آن همگی باهم تلاش کنیم.
در این مراسم از سجاد هاشمی، جواد علیزاده، رحیم دیبایی و امید نجف پور در رشته ی دومیدانی و غلامرضا شادروان در رشته ی شنا که در مسابقات جهانی صاحب مقام های قهرمانی شدند تجلیل به عمل آمد.
 همچنین از ورزشکاران استان آذربایجان شرقی که در مسابقات کشوری صاحب مدال شدند در رشته های مختلف تجلیل شد.
رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور با اشاره به چگونگی اعزام تیم ملی کارگری به اسپانیا یادآوری کرد: نمایندگان ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران توانستند ۱۳۸ مدال در این مسابقات کسب کنند در حالی که این رقابت‌ها در سطح بالاتری نسبت به سال‌های قبل برگزار شد و خوشبختانه امسال به همت مسئولین ورزشی کشور شاهد پوشش چند روزه اخبار این دور از مسابقات در رسانه ملی بوده ایم.
دکتر جواد رمضی بیان کرد: فدراسیون ورزش کارگری تمام تلاش خود را برای کمک به این قشر از مردم می کند و مسابقات بین المللی جزو انگیزه های اصلی ما هستند.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی پیشرو ورزش کشور است که این امر با عملکرد مدیران لایق به دست آمده است و باتوجه به این که جامعه ی کارگری با 12 میلیون نفر جمعیت بزرگترین جامعه ی هدف در کشور است باید برای خدمت بیشتر تلاش کنیم.
این مراسم با حضور ورزشکاران مدال آور شهر تبریز به همراه خانواده، مدیر کل اداره ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور، اسپانسر های مالی هیئت ورزش کارگری استان و جمعی از بزرگان ورزشی و مسئولین استانی برگزار شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: