سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
عجب شیر پرس - مسوول نمایندگی باشگاه تراکتورسازی تبریز در مراغه گفت: ۷۰۰ نونهال، نوجوان و جوان زیر نظر مربیان فوتبال در این نمایندگی آموزش می بییند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، غلامرضا عبدی افزود: این نمایندگی به عنوان بزرگترین نمایندگی باشگاه تراکتورسازی در جنوب آذربایجان‌شرقی، آموزش‌های پایه و اصولی فوتبال را به نسل آینده این رشته ورزشی آموزش می‌دهد.

وی ادامه داد: در این نمایندگی علاوه بر آموزش رشته فوتبال برای سنین پایه، استعدادیابی نیز از بین شرکت کنندگان صورت می‌گیرد.

عبدی اضافه کرد: علاقه‌مندان به فوتبال از ۵ سال تا رده جوانان در زمین چمن ورزشگاه پنج هزار نفری، تختی و مجموعه ورزشی حجاب مراغه به صورت مستمر دوره آموزش فوتبال را طی می‌کنند.

وی با اشاره به پیشینیه فعالیت این نمایندگی فوتبال گفت: از سه سال پیش به صورت مدون و حرفه‌ای کار خود را با شناسایی استعدادها و پرورش آنان در این رشته پرطرفدار آغاز کرده است.

عبدی افزود: با شناسایی استعدادهای برتر فوتبال در رده سنی نوجوانان و جوانان، تیم‌هایی از این نمایندگی امسال در مسابقات استانی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: برگزاری آزمون‌های آمادگی جسمانی و استعدادیابی بر اساس استانداردهای فیفا و فدراسیون فوتبال با هماهنگی باشگاه تراکتور در این نمایندگیانجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این نمایندگی این توانایی را دارد تا با شناسایی و ایجاد زمینه لازم برای آموزش فوتبال در رده‌های سنی پایه، زمینه مساعدی برای حضور نوجوانان و جوانان در تیم‌های مطرح باشگاهی را در سطح کشور فراهم سازد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: