جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
عجب شیر پرس - ارتقای ایمنی و کیفیت جاده ها به عنوان یکی از عوامل کاهش حوادث رانندگی از اولویت های سازمان های مسوول از جمله راهداری است.
ایمنی و کیفیت جاده های آذربایجان شرقی ارتقا می یابد

به گزارش ایرنا، ارتقای ایمنی جاده ها در دستور کار این سازمان قرار گرفته و به این منظور اجرای طرحی با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات راهداری از اوایل تیر در ۵ محور اصلی استان آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در مورد این طرح گفت: گروه‌های راهداری با همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها در محورهای تبریز - مرند - جلفا -شبستر، آذرشهر - اسکو - عجبشیر - بناب - ملکان و هشترود، آزادراه تبریز - زنجان - چاراویماق، بستان آباد - سراب -میانه و اهر - کلیبر - هریس - ورزقان و خداآفرین اقدام به رفع نواقص‌های جاده‌ای می‌کنند.

اروجعلی علیزاده اعلام کرد: در اجرای این طرح ۳۰۰ دستگاه ماشین الات سنگین و نیمه سنگین راهداری و بیش از ۳۰۰ نفر از نیروهای راهداری مشارکت دارند.

علیزاده، ادامه داد: انجام عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری، تسطیح حریم و رگلاژ شانه راه، تعمیر، تعویض و نصب تابلوهای ایمنی و ترافیکی، تعمیر و نصب گاردریل و حفاظ‌های بتنی و لایروبی و تنقیه پل‌ها از جمله اقدامات در این طرح است.

وی قطع راه‌های دسترسی غیرمجاز، ایمن سازی و رنگ آمیزی پایه تابلوهای سازه‌ای و اصلاح نرده و قرنیز پل‌ها را از دیگر اقدامات گروه‌های راهداری در این طرح اعلام کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: