جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
عجب شیر پرس - استاندار آذربایجان‌شرقی به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر تبریز اشاره کرد و با بیان اینکه نباید سبب نگرانی بیش از حد مردم شد، گفت: مطرح کردن موضوعاتی مانند" برده‌داری نوین در شهرداری تبریز" باید اثبات شود.
برده‌داری نوین در شهرداری تبریز باید اثبات شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل جهاد دانشگاهی استان تشکیل شد با اشاره به برخی از رویدادهای فرهنگی در استان، اظهار داشت: شاهد رونق فعالیت‌های فرهنگی در استان هستیم و مقرر شده است یک روز هم به عنوان "روز تبریز" نامگذاری شود.

وی با برشماری برخی رویدادهای فرهنگی در استان، گفت: طی ماه‌های گذشته چندین رویداد بین‌المللی فرهنگی و علمی در استان برگزار شده و در دانشگاه‌های استان شاهد رویکرد جدیدی هستیم که منحصر به ارائه مقالات نمی‌شود.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره خلاقیت و نوآوری، برپایی نمایشگاه نیازها و توانمندی‌های صنعت توسط پارک علم و فناوری و عقد بیش از ۳۰ تفاهم‌نامه برای تامین نیازها از داخل، برگزاری اجلاس توسعه شهری در شهریور ماه و برپایی نمایشگاه فرش در مرداد ماه از جمله برنامه‌هایی است که نشان از رونق فعالیت‌های فرهنگی در استان دارد.

وی با تاکید بر اینکه هر ماه حداقل یک اتفاق فرهنگی باید در تبریز رخ دهد، یادآور شد: کار فرهنگی زمان‌بر و جمعی است و دستگاه‌ها همه در این خصوص مسوولیت دارند.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر تبریز و با بیان اینکه نباید سبب نگرانی بیش از حد مردم شد، گفت: مطرح کردن موضوعاتی مانند" برده‌داری نوین در شهرداری تبریز" باید اثبات شود.

وی با بیان اینکه مردم اعضای شورا را برای حل مشکلات‌شان انتخاب کرده‌اند، نه تشویش افکار، خاطرنشان ساخت: برخی از اعضای شورای شهر مطالبی را عنوان می‌کنند که به معنی زیر سوال بردن بسیاری از مسائل است.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: