جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز؛
عجب شیر ما - طرح ساماندهی کارگران ساختمانی با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری تبریز و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری کلید خورد.
طرح ساماندهی کارگران ساختمانی در تبریز کلید خورد
به گزارش عجب شیر ما به نقل از شهریار به نقل از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز،  در جلسه ای که با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری و مدیر عامل سازمان میادین تشکیل شد در خصوص طرح ساماندهی کارگران ساختمانی بحث و تبادل نظر انجام گرفت.
مدیر عامل سازمان میادین در این جلسه گفت: با تعامل سازنده با نهاد های مرتبط٬ تلاش خواهیم نمود  تا نیروهای پراکنده کارگری را که امروزه بصورت اجتماعات کارگری در میادین مختلف به انتظار پیدا کردن کار می نشینند به صورت قانونی ساماندهی و در راستای افزایش رشد و توسعه شهری و ارائه خدمات بهینه به شهروندان و دیگر مناطق مختلف شهر بکار گیری نماییم.
مهرداد هدف اصلی ساماندهی کارگران ساختمانی در کلانشهر تبریز را ارتقا سطح مهارت کارگران، سطح بندی ارائه خدمات آنها، ایجاد زمینه اشتغال و معرفی آنها به ذینفعان و ارائه خدمات اجتماعی، حمایتی و فرهنگی عنوان کرد.
 وی در ادامه  ابراز داشت در این زمینه با همکاری و هماهنگی معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه شهرداری برنامه ریزی های لازم را انجام خواهیم داد تا این موضوع را به کرسی اجرایی بنشانیم.
برچسب ها: تبریز ، کارگر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: