پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
مدیرکل امور شهر و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:
عجب شیر ما - مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری آ‌زمون استخدامی برخی از شهرداری های استان در نیمه دوم آذر خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مرتضی علیخانی دوشنبه با اشاره به اخذ مجوز استخدام در شهرداری های استان افزود: به منظور تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد این مجموعه ها ۸۴ نفر از بین داوطلبان واجد شرایط پس از طی مراحل مختلف آزمون به صورت پیمانی استخدام خواهند شد.

وی ادامه داد: نیازهای استخدامی شهرداری ها در شورای اداری و استخدامی شهرداریهای استان با شاخصه های مختلف از جمله ویژه گی های اختصاصی هر شهر، جمعیت، پیش بینی اعتبار لازم در بودجه سنواتی و درصد تحقق پستهای سازمانی هر شهرداری مورد بررسی قرار گرفته و مجوز استخدام بین شهرداری ها توزیع شده است.

ایشان با بیان اینکه این آزمون در نیمه دوم آذر امسال هماهنگ و همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار خواهد شد، از دارندگان مدارک تحصیلی معتبر دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس خواست تا با مطالعه دقیق آگهی استخدام که در روزهای آتی از طریق سایت استانداری آذربایجان شرقی و روزنامه های کثیرالانتشار محلی منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: