جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
عجب شیر ما - سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز از بهره مندی بازنشستگان تبریزی از مزایای کارت منزلت هوشمند خبر داد.

به گزارش عجب شیرما به نقل ازفارس، کریم صادقزاده تبریزی اظهار داشت: به منظور تکریم بازنشستگان عزیز تبریزی بالای ۶۰ سال سن و همچنین ارایه خدمات و تجلیل از بازنشستگان و بخصوص بازنشستگان شهرداری تبریز و نیز بهره مندی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و روشندلان کارت منزلت هوشمند در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز ادامه داد: این کارت برای بهره مندی از خدمات رفاهی و از جمله استفاده از وسایط نقلیه عمومی طرحی با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از سوی شهرداری تبریز به شورای اسلامی شهر ارایه شده است.

صادقزاده خاطر نشان کرد: در مرحله اول اجرای این طرح بهره مندی از خدمات BRT و مترو برای دارندگان کارت با ۵۰ درصد تخفیف، دیدار از موزه های شهرداری با ۲۰ در صد تخفیف و عضویت در کتابخانه ها و فرهنگسراهای شهرداری تبریز بصورت برای تمام بازنشستگان رایگان امکان پذیر خواهد بود.

وی گفت: استفاده از سالن های ورزشی با دریافت ۲۰ درصد، استفاده از چکاپ سالانه با دریافت ۲۰ درصد و استفاده از تالار های شهرداری تبریز با ۵۰ درصد تخفیف برای بازنشستگان شهرداری تبریز ممکن است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: در مرحله دوم این طرح اجرای بیمه تکمیلی درمان برای بازنشستگان شهرداری تبریز به همراه همسران خود اجرا خواهد شد.

صادقزاده  با بیان اینکه پیشنهاد شد شرط سنی برای بهره مندی از این امکانات حذف شود خاطر نشان کرد: این لایحه که توسط شهرداری تبریز به شورای اسلامی شهر ارایه شده است، ضمن تصویب کلیات و بررسی در کمیسیون برنامه و بودجه به منظور بررسی بیشتر به کمیسیون های فرهنگی اجتماعی، عمران، حمل و نقل و ترافیک ارجاع داده شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: