شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر تلاش بانک های عامل استان برای جذب کامل تسهیلات قانون اشتغال پایدار روستایی تاکید کرد.
  به گزارش عجب شیر ما به نقل ایرنا، علی جهانگیری در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و توانمندسازی نیروی کار ستاد اقتصادمقاومتی استان گفت: مشکلات موجود در ارتباط با تسهیلات و بانکهای عامل ( بانک کشاورزی، بانک توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید) توسط کمیته کارشناسی بررسی و نتیجه آن در جلسه کارگروه بعدی ارائه و تصمیمات لازم گرفته می شود.
طاهری معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم از ایجاد حدود 23 هزار و 231 فرصت شغلی در سال 98 در استان خبر داد و افزود: طبق برنامه های سیاست های فعال بازار کار این میزان فرصت شغلی از طریق طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی، طرح مشوق بیمه سهم کارفرمایی، طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی، طرح توسعه تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی و توسعه و حمایت از مشاغل ایجاد می شود.
وی همچنین گفت: تا تاریخ چهاردهم اردیبهشت ماه امسال، 2 هزار و 731 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال جویان ثبت نام کرده در سامانه کارا ابلاغ شده، 217 طرح ارسال شده و از آنها 94 طرح مصوب و تسهیلات 89 منعقد و پرداخت شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: