پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
عجب شیر ما - «شیفته بدرآذر» به عنوان اولین شهردار زن بستان آباد معرفی شد.
 به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان شرقی، پاکدستی، صداقت و تسلط بر مدیریت نوین شهری را از خصلت های اصلی یک شهردار موفق در شرایط فعلی برشمرد و گفت: جلب اعتماد و مشارکت مردم و شهروندان در مدیریت متوازن شهری ضرورت اصلی برای توسعه شهرها است.
مرتضی علیخانی همچنین با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری ها اظهار داشت: جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد درآمدهای پایدار می تواند مشکلات مالی و درآمدی شهرداری ها را رفع کند.
سیدعلی موسوی، فرماندار بستان آباد هم خواستار حمایت شورای شهر از شهردار منتخب برای اجرای برنامه های اعلامی شد و گفت: باید با همکاری و همفکری برخی از کاستی ها و عقب ماندگی های مدیریت شهری در بستان آباد را در سریع ترین زمان ممکن جبران کنیم.
وی به شهردار جدید بستان آباد توصیه کرد از ظرفیت گردشگری و توریستی شهرستان بعنوان منبع سرشار و خدادادی برای درآمد و توسعه شهر غافل نشود.
شیفته بدر آذر هم با بیان اینکه از ظرفیت های شهرستان بستان آباد آگاهی کامل دارم، افزود: با استفاده از ظرفیت های گردشگری و با حمایت های اعضاء محترم شورای اسلامی و اهالی خونگرم شهر بستان آباد تلاش خواهم کرد در خور نام و آوازه آن قدم بردارم.
وی از آبگرم بستان آباد به عنوان بزرگترین منبع درآمدی برای این شهرستان یاد کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد سرمایه گذار مناسبی برای استفاده از ظرفیت آبگرم این شهرستان بیابیم.
وی توجه به مبلمان شهری را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد و افزود: زیباسازی از موضوع های مهم شهری است که با روح روان شهروندان سرو کار دارد بر این اساس برای زیبایی بستان آباد تلاش خواهم کرد.
شهر بستان آباد در 60 کیلومتری شرق تبریز 50 هزار نفر جمعیت دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: