جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ‌گونه تغییر نرخ یا اعمال سهمیه‌بندی بنزین برخلاف اکاذیب منتشر شده را نخواهیم داشت و بنده آن را تکذیب می‌کنم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، ابوالفضل روح‌الهی اظهار کرد: بر اساس اخبار غیر موثق منتشر شده از طریق فضای مجازی و برخی سایت‌های موجود، امروز شاهد ازدحام خودروها در تعدادی از جایگاه عرضه بنزین در سطح آذربایجان‌شرقی هستیم.

وی افزود: برخلاف آنچه که در سایت‌ها منتشر شده است که از ۱۲ اردیبهشت سال‌جاری افزایش نرخ و سهمیه‌بندی بنزین اجرایی می‌شود، به این وسیله تصحیح می‌کنم که هیچ‌گونه تغییر نرخ یا اعمال سهمیه‌بندی بنزین را نخواهیم داشت و بنده آن را تکذیب می‌کنم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه هم استانی‌ها نگران کمبود فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌ها نباشند، توضیح داد: فرآورده در تمام جایگاه‌ها به مقدار کافی و مطلوب موجود بوده همچنین در سطح انبار نفت هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

وی متذکر شد: مردم به هیچ‌وجه به شایعات بی‌پایه و بی‌اساس توجه نکنند و از ذخیره‌سازی غیرمتعارف به صورت ظرف در خانه و خودرو پرهیز کنند.

روح‌الهی ادامه داد: بنده نگران این ذخیره‌سازی غیرمتعارف هستم، چراکه احتمال آتش‌سوزی و حریق وجود دارد و این باعث ایجاد خسارت‌های جبران‌ناپذیری از لحاظ جانی و مالی برای مردم می‌شود.

وی تصریح کرد: فرآورده بنزین وجود دارد و هیچ‌گونه تغییر نرخ و سهمیه‌بندی ایجاد نخواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان بیان کرد: از رسانه‌ها تقاضا دارم تا ریشه اصلی انتشار چنین اکاذیب را بیابند و اجازه نشر چنین اخبار نادرستی را ندهند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: