جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی :
عجب شیر ما - نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه بازی تراکتورسازی با سپیدرود باید تغییر یابد.
 به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، احمد علیرضا بیگی اظهار داشت: محسن فروزان و همسرش به دلیل تبانی و شرط بندی که اتفاق افتاده بازداشت شدند.

وی در مورد جزییات این بازداشت گفت: مقام قضایی باید در مورد جزییات بازداشت اطلاع‌رسانی کند، اما باید عنوان کنم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید در این مورد توضیحات لازم را دهند که چرا با وجود اینکه قبلا صحبت‌هایی در مورد این اقدامات شده بود، باز هم در صدور رای تعلل ورزیدند.

وی گفت: حرف من این بود که برای اثبات تبانی نیاز به عملیات پلیسی نیست و افراد فنی و کارشناس با دیدن بازی تراکتورسازی با سپیدرود می‌توانستند به جمع‌بندی برسند و لازم نبود که 3 هفته این پرونده را معلق نگه داشته می‌شد.

وی افزود: همین تعلل سبب شد که تیم تراکتورسازی وارد حاشیه شود و بازی‌های بعدی خود را واگذار کند و باید سایر مقصران این تبانی شناسایی و بابت کار خود توضیح داده و مجازات شوند.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازی مقابل پیکان شاهد صحنه‌های دردناکی بودیم و ضمن اینکه تراکتورسازی هم از کورس قهرمانی خارج شد، اما با توجه به محرز شدن قضیه تبانی خواستار تغییر نتیجه بازی تراکتورسازی با سپیدرود هستیم و نباید بیش از این تیم تراکتورسازی مورد اجحاف قرار گیرد.

وی یادآور شد: برای حمایت از تیم و اینکه تیم تراکتورسازی تنها نیست در بازی مقابل ذوب‌آهن به همراه تیم به اصفهان رفته بودم تا بدانند حامی تیم هستم و پیگیر حقوق تیم تراکتورسازی هستم.

بیگی در مورد بازی تیم تراکتورسازی گفت: تماشاگران تراکتورسازی خالق شعار عیبی یوخ هستند و قطعا فرهنگ بالای خود نمایش گذاشته و روحیه جوانمردی و عطوفت خود را نشان خواهند داد.

بیگی تایید کرد که فروزان از وی و قاضی پور شکایت کرده بود، در این مورد گفت: برای من فقط حقانیت تیم تراکتورسازی مهم بوده و برای همین همچنان پیگیر این قضیه هستم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: