جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
عجب شیر ما - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از تجارب پیشکسوتان حوزه صنعت، گفت: کارفرمایانی که از کارگران حمایت می کنند نیز باید مورد تکریم قرار گیرند
  به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، زهرا ساعی در بازدید از 2 کارخانه کبریت سازی تبریز اظهار داشت: کارخانه های خصوصی سرمایه های بی بدیل کشور هستند و اگر این کارخانه ها با تمام توان کار کنند شاهد رونق تولید در جامعه و نیز ایجاد اشتغال جوانان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه تحقق شعار رونق تولید و ایجاد اشتغال در گرو فعالیت جهادی کارفرمایان است، تاکید کرد: باید این صنایع و صاحبان صنایع حمایت شوند تا با دلگرمی بیشتر فعالیت کنند.
ساعی با اشاره به تلاش کارگران در مجموعه‌های تولیدی گفت: کارگران نیز نقش بسزایی در رونق تولید و شکوفایی اقتصادی دارند؛ چراکه تلاش آنان باعث تولید محصولاتی با کیفیت می شود.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به فعالیت های شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در حال حاضر در دوران موفقیت روزافزون فعالیت های شهرداری و شورای شهر تبریز هستیم.
وی با بیان اینکه شهردار تبریز مردی خستگی ناپذیر و سخت کوش است،اظهار داشت: به همت او و اعضای شورای اسلامی شهر، شاهد فعالیت‌های عمرانی مناسب و مستمر در شهر تبریز هستیم.
شهردار تبریز نیز در این بازدید گفت: با توجه به سفارش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و رونق تولید، پیگیر درخواست‌ها و مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهر هستم.
ایرج شهین باهر افزود: تلاش کارگران باعث می‌شود شاهد اتفاقات خوبی در عرصه‌های مختلف باشیم، به‌طور مثال اگر امروز تبریز شهر پاک هست به همت پاکبانان است که باید قدردانی شود.
وی گفت: کارخانه کبریت ممتاز جزو قدیمی ترین کارخانه های استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز محسوب می شود و شهروندان تبریزی این مجموعه را جزو افتخارات خود و شهر تبریز می ‌دانند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: