پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
عجب شیر ما - رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در واکنش به حواشی دیدار دو تیم‌ تراکتورسازی و سپیدرود رشت گفت: اگر به شبهه اهمال یکی از بازیکنان تیم تراکتورسازی، رسیدگی نشود تا استیضاح وزیر ورزش پیش می‌رویم.

 به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، محمد وحدتی هلان با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور رسیدگی به ادعاها و حواشی دیدار اخیر تیم‌های تراکتورسازی و سپیدرود رشت صحبت‌هایی با معاون پارلمانی وزیر ورزش کردیم تا با جدیت تمام به این موضوع رسیدگی کرده و حقیقت ماجرا را شفاف‌سازی کنند.

وی افزود: مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با ورود به این موضوع خواستار رسیدگی و شفاف‌سازی در این خصوص تا زمان فرا رسیدن دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس شدند و در صورت عدم پیگیری به عنوان نماینده مردم در مجلس در پاسخ به این مطالبه مردمی و طرفداران تیم تراکتورسازی تا مرحله تذکر به وزیر ورزش و جوانان و حتی استیضاح پیش می‌رویم.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات استاندار آذربایجان شرقی و عوامل نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از تلفات و آسیب‌های بیشتر در بازی تیم‌های تراکتورسازی و پیکان و ابراز تاسف از حواشی به وجود آمده در این بازی، بیان کرد: متاسفانه تعدادی از تماشاگران در این بازی مصدوم شدند.

 نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: جلسه‌ای در این خصوص در استانداری آذربایجان‌شرقی با حضور مجمع نمایندگان استان برگزار و بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با پیشگیری از آسیب‌های بیشتر و فراهم کردن آرامش و امنیت خاطر شهروندان تاکید شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: