پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های مدیرکل سابق سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، گفت: تغییرات مدیریتی در راستای استفاده از توانمندی‌های مدیران تلاشگر و انجام بهینه ماموریت‌های سازمانی انجام می‌شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، علیار راستگو در مراسم معارفه مدیرکل جدید دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، گفت: این دفتر به دلیل گستره وسیع حوزه کاری در عرصه‌های سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، مسئولیت سنگینی بر عهده دارد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات استادرحیمی، مدیرکل پیشین این دفتر و تبریک انتصاب وی به سمت سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: با شناختی که ایشان از حوزه آسیب‌های اجتماعی دارد مطمئنا در مسئولیت جدید هم منشأ اثر خواهد بود.

راستگو همچنین از زحمات بهروز مهدوی، دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که اخیرا به سمت فرماندار تبریز منصوب شده است، قدردانی کرد.

مدیرکل پیشین دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی هم در این مراسم انتخاب مدیران زیرمجموعه وزارت کشور از بین بدنه کارشناسی استانداری و فرمانداری‌ها را مهم‌ترین رویکرد این دفتر در دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون از 21 فرماندار استان، 20 فرماندار و از 44 بخشدار استان، 41 بخشدار از بدنه وزارت کشور انتخاب شده‌اند که این رویکرد گامی در جهت نهادسازی و پرورش مدیران توانمند در این مجموعه است.

رضا استادرحیمی، افزایش مشارکت مردم و تامین سلامت انتخابات را از دیگر اهداف این دفتر برشمرد و گفت: در سال‌های 94 و 96 با حمایت استاندار، انتخاباتی سالم و با مشارکت گسترده مردم در استان برگزار شد.

بهروز مهدوی، فرماندار تبریز و دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم در این مراسم گفت: این شورا با بهره‌مندی از کارشناسان صاحب‌نظر و همگرایی و هماهنگی با دستگاه‌های مسئول در حوزه فرهنگی و اجتماعی، بستر مناسبی برای حل آسیب‌های اجتماعی فراهم کرده است.

مرتضی محمدزاده، مدیرکل جدید دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی نیز با قدردانی از حسن اعتماد استاندار، ابراز امیدواری کرد با همکاری کارشناسان این دفتر، گام‌های موثری در راستای تحقق اهداف و وظایف دولت تدبیر و امید برداشته شود.

در این آئین مرتضی محمدزاده به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و رضا استادرحیمی به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی معرفی شدند.

همچنین با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار آذربایجان شرقی، از زحمات رضا استادرحیمی و بهروز مهدوی قدردانی شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: