پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
هیچ دلخوری از تونی اولیویرا ندارم
عجب شیر ما - بازیکن تیم سیاه‌جامگان مشهد گفت: من هیچ دلخوری از تونی اولیویرا ندارم چون او من را به‌عنوان بازیکن فصل آینده تیمش می‌خواست ولی مسئولان باشگاه تراکتورسازی باعث جدایی من از این تیم شدند.

به گزارش عجب شیر ما:احمد امیر کامدار در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره جدایی‌اش از تراکتورسازی در ابتدای فصل اظهار داشت: دلیل جدایی من از تراکتورسازی در ابتدای فصل مدیریت این باشگاه بود و من هیچ مشکلی با تونی نداشتم.

وی افزود: سال گذشته بازیکنان تیم ما در سطح تیم‌های آسیایی بودند و نفراتی که داشتیم می‌توانستند نتیجه هر بازی را تغییر دهند و اگر تونی اولیویرا اعتقادی به کار من نداشت در بازی‌هایش از من به‌عنوان بازیکن اصلی در ترکیب تیمش استفاده نمی‌کرد.

بازیکن تیم سیاه‌جامگان مشهد خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه تراکتورسازی حتی اجازه ندادند من در گسترش فولاد هم بازی کنم. مادر من مشکلاتی داشت و تمام زندگی من مادرم هست که دوست داشتم در تبریز پیش او باشم ولی اجازه ندادند فوتبالم را در تبریز ادامه دهم.

کامدار تصریح کرد: من بعد از یک‌فصل اجازه پیدا کردم تا در باشگاه با آقای عباسی دیدار داشته باشم و در پای مذاکره به من گفت که احمد تو باید به گسترش فولاد بروی درحالی‌که من بارها گفته بودم تراکتورسازی تیم محبوب من است و بدون پول هم دوست دارم در این تیم بازی کنم ولی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نمی‌خواست من در تبریز باشم.

وی تأکید کرد: من از تیم نایب‌قهرمان لیگ برتر جدا شدم و از تیم‌های بزرگی پیشنهاد داشتم که می‌توانستم به آن تیم‌ها بپیوندم ولی باشگاه تراکتورسازی اجازه نداد و این فرصت را هم از من گرفت چون رضایت‌نامه من را در روزهای پایانی صادر کردند.

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی گفت: من هیچ دلخوری از تونی اولیویرا ندارم چون او من را به‌عنوان بازیکن فصل آینده تیمش می‌خواست ولی مسئولان باشگاه تراکتورسازی 80 درصد تیم را تغییر دادند و باعث جدایی من از این تیم شدند.

برچسب ها: ورزش ، تبریز ، کامدار
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: