شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور، ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در نشست صمیمی با جمعی از برگزیدگان علمی و فرهنگی استان آذربایجان شرقی گفت: هم اندیشی و همفکری با مجموعه های کاری جوانان، امید بخش و نشاط آفرین است.

وی به تلاش همگانی بر ایفای نقش بی بدیل مردم غیرتمند آذربایجان شرقی  و تبریز در پیاده سازی و پیشبرد اهداف بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب تاکید کرد.

آل هاشم به نصب العین قرار دادن پیام و توجه علمی و عملی مفاد بیانیه توسط مدیران و برنامه ریزان کشور و استان تاکید کرد و افزود: موثرترین مولفه های اقتصاد مقاومتی، رویکرد مبتنی بر فعالیت های پژوهشی و دانش بنیان است.

وی ادامه داد: اگر هشدارهای حکیمانه دهه های گذشته مقام معظم رهبری در بیان الزامات و سیاست های اقتصاد مقاومتی جدی گرفته می شد، الان در وضعیت و نظام اقتصادی کشور شاهد ثبات اقتصادی و پایدار بودیم.

امام جمعه تبریز بر ضرورت بهره گیری صحیح و مناسب از نیروهای جوان مستعد در پایه های مدیریتی و تصمیمات راهبردی تاکید کرد و ابراز داشت: اگر می‌خواهیم بساط آسیب‌های اجتماعی در جامعه برچیده شود، باید همگان تلاش کنیم تا روح معنویت و اخلاق در جامعه حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تحول در ابعاد مختلف مدیریتی به جرات و ریسک پذیری نیاز دارد که این دو خصلت در جوانان مشاهده می شود، گفت: رشد قابل توجه حضور جوانان و نوجوانان در نمازجمعه تبریز قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه باید امیدآفرین باشیم، ادامه داد: تحرک عمده دشمن برای ایجاد ناامیدی است. جوانان امروز از جوانان دوران جنگ اگر جلوتر نباشند، عقب تر نیستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: