جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
رئیس انجمن علمی بازاریابی شعبه آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - رئیس انجمن علمی بازاریابی شعبه آذربایجان شرقی گفت : ایجاد انجمن بازار یابی در استان آذربایجان شرقی یک ضرورت اجتناب ناپذیر بود و از این طریق مقوله بازاریابی و مدیریت فروش در مسیر اصولی و علمی قرار خواهد گرفت.


به گزارش خبر نگار ما، محمد فاریابی در نشست با خبرنگاران به مسیر شکل گیری انجمن علمی بازار یابی شعبه آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: افزایش تعداد اعضای انجمن علمی بازار یابی استان آذربایجان شرقی اهیمت زیادی دارد و با ایجاد بستر الکترونیکی زمینه دسترسی اعضا به خدمات و محصولات انجمن فراهم خواهد شد.

وی نقش رسانه ها را در تحقق برنامه های انجمن علمی بازار یابی استان آذربایجان شرقی سازنده دانست   و بر لزوم استفاده از کمک ها و همیاری های  اصحاب رسانه در بهبود فعالیت های انجمن علمی بازاریابی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.

رئیس انجمن علمی بازاریابی شعبه آذربایجان شرقی اظهار داشت: برای بازار یابی در کشور و استان فضای علمی مناسب وجود ندارد و برای شکل گیری آن باید تلاش لازم صورت بگیرد. هدف بازاریابی این است که کالای مرغوب و مورد پسند مردم عرضه شود.

وی افزود: علمی کردن فضای کسب و کار در عصر حاضر از اهمیت زیادی برخوردار است و ما از طریق نظر سنجی و حتی رقیب سنجی به تولید مورد انتظار از لحاظ کمی و کیفی توفیق خواهیم یافت.

فاریابی فعالیت های انجمن علمی بازار یابی آذربایجان شرقی را متنوع دانست و گفت: فعالیت های انجمن علمی بازار یابی آذربایجان شرقی معطوف به جنبه خاصی نیست و زمینه های مختلف از قبیل آموزش، انتشارات، بازاریابی بین المللی، گردشگری، تجارت الکترونیک، بازاریابی دیجیتال و پرورش سرمایه های انسانی را شامل خواهد شد.

وی افزود: در زمینه بازار یابی موضوع پرورش و ایجاد بستر برای تصمیم سازی نیز مهم است و معتقدیم باید فعالیت های مشترک تجاری شکل بگیرد و از منابع موفق و توانمند در داخل و خارج از کشور الگو برداری کنیم.

رئیس انجمن علمی بازاریابی آذربایجان شرقی استفاده از هم افزایی اصحاب رسانه را با اهمیت دانست و یاد آورشد: اعتقادمان بر این است که رسانه ها می توانند قدرت ما را ده برابر کنند. رسانه ها زبان گویای ملت در عرصه صنعت و تجارت  هستند و نقد آنها مسیر و راه را به ما نشان می دهد.آنان همواره در کنار ما بوده اند و باز هم خواهند بود.

وی افزود: موفقیت ما با برگزاری کارگاه های آموزشی و دوره های تخصصی تضمین خواهد شد. این همایش ها راهبردی هستند و در برگزاری نتیجه بخش و موثر آنها اساتید مجرب و برجسته و موضوعات کاربردی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس انجمن علمی بازاریابی آذربایجان شرقی تشریح کرد: اساس فعالیت های انجمن علمی بازاریابی باید بر روی رویه ها و قانونمندی های علمی استوار باشد، چرا که تغییر در دانش به تغییر نگرش و تغییر در رفتار می انجامد و نتایج مورد نظر در بحث بازار یابی از این طریق امکان پذیر می شود.

وی افزود: برای تحقق اهداف مترتب بر شکل گیری انجمن علمی بازار یابی آذربایجان شرقی و ایجاد تحول اساسی و ساختاری در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش برنامه های متعددی تهیه گردیده که نسبت به اجرای آنها در طول سال جاری و سال آینده اقدام خواهد شد.

رئیس انجمن علمی بازاریابی آذربایجان شرقی تصریح کرد: اعضای انجمن علمی بازاریابی آذربایجان شرقی به عنوان متخصصان و سفیران بازاریابی و فروش به 5 هزار نفر افزایش خواهد یافت و تلاش می کنیم اعضای انجمن از مزایای مادی و معنوی عضویت خود به خوبی استفاده نمایند.

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: