شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
استاندار آذربایجان‎شرقی تاکید کرد
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان‎شرقی بر لزوم احداث ایستگاه در منطقه خاوران و ترمینال مرکزی تبریز برای راه‎آهن میانه- تبریز و عبور مسیر زیرسطحی این راه‎آهن در محدوده داخل شهر تبریز تاکید کرد.
به گزارش عحب شیر ما به نقل از فارس، محمدرضا پورمحمدی در نشست بررسی استقرار ایستگاه‌ها و مسیر عبوری راه‎آهن میانه- تبریز از سمت جنوب تبریز، با اشاره به تغییر جهات توسعه و جمعیت شهری تبریز طی دهه‎های گذشته اظهار کرد: لازم است محور دوم راه‌آهن به سرعت پیش رود و این پروژه مهم بالاخره به اتمام برسد.

وی افزود: محور کریدور شمال- جنوب از جمله ضروریات کشور به شمار می‌رود و با توجه به اینکه تبریز در مسیر ترانزیت این کریدور قرار دارد همواره نقش محوری در اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

پورمحمدی ابراز داشت: استان آذربایجان‌شرقی حدود 270 کیلومتر مرز مشترک با سه کشور همسایه دارد و با اتمام پروژه راه‎آهن میانه- تبریز همچنین توسعه دیگر محورهای آن، میتواند موجب رونق روزافزون منطقه شود.

در این جلسه با پیشنهاد استاندار مقرر شد با توجه به ضرورت‎های موجود احداث ایستگاه راه‎آهن در منطقه خاوران و عبور مسیر زیرسطحی آن در محدوده داخلی شهر تبریز مورد بررسی قرار گرفته و در جهت تحقق آن تلاش شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: