چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: ۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
عجب شیر ما - تا چند روز دیگر ریاست یک ساله شکور اکبرنژاد در شورای شهر تبریز به پایان می‌رسد و بر اساس گمانه‌زنی‌ها شهرام دبیری برای تصاحب صندلی ریاست با اکبرنژاد رقابت می‌کند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا،انتخابات هیات رئیسه شورا به موضوع داغ این روزهای محافل خبری و راهروهای عمارت شهرداری تبدیل شده است، در این بین خبری در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس توافق، اکبرنژاد در سال اول و دبیری در سال دوم رئیس شورا می‌شود.

اکبرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سئوال که «برای ریاست شورا کاندیدا می‌شوید؟» گفت: این موضوع روز انتخابات مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ دیگری مبنی بر اینکه «بر اساس آنچه که در فضای مجازی منتشر شده گویا با آقای دبیری  توافق کردید که شما سال اول و آقای دبیری سال دوم رئیس شود»،  بیان کرد: این‌ حرف‌ها موضوع دیگری است که یک بخش آن را می‌بینند و بخش دیگر آن را نه، جزئیات این موضوع را هم نمی‌توان به مردم تحویل داد و اگر مطلب هم کامل گفته نشود از آن سو استفاده می‌شود.

وی افزود: اجازه بدهید به جای حرف زدن علیه هم و توهین به یکدیگر، کارها پیش برود. ما با همه دوست هستیم و می‌خواهیم شورا اداره کنیم و در این بین سعی می‌کنیم مسائل شهر در اولویت باشد.

دبیری نیز در پاسخ به این سئوالات گفت: کاندیدا شدن بنده قطعی نبوده ولی امکان دارد حضور یابم، همچنین برای حفظ وحدت شورا راجع توافق اظهار نظر نمی‌کنم؛ چرا که ایجاد حاشیه از نظر اخلاقی درست نیست.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: