پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
عجب شیر ما - نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: خرید کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید داخلی و تولیدکننده داخلی و نخستین سود آن به کارگرانی می‌رسد که در این واحدهای تولیدی مشغول فعالیت هستند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، مرتضی صفاری‌نطنزی در خصوص نام‌گذاری سال حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: همه‌ساله رهبری معظم انقلاب در نام‌گذاری سال دیدگاه کامل و جامعی به همه جوانب مختلف شعار داشته و آن را به عنوان کلید واژه برای مسؤولان و مردم اعلام می‌کنند.

وی افزود: خرید کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید داخلی و تولیدکننده داخلی است که این تولیدکننده وقتی کالایش حمایت شود، چرخه اقتصادی در کشور رونق گرفته و نخستین سود آن به کارگرانی می‌رسد که در این واحدهای تولیدی مشغول فعالیت هستند.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از کالای ایرانی قطعاً حمایت از اشتغال جوانانی خواهد بود که به کار در واحدهای تولیدی دعوت به کار می‌شوند و ما از واردات بی‌رویه با رونق تولید داخل بی‌نیاز می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی در کشور به یک گفتمان تبدیل شود، سرمایه کشور به صورت ارز برای واردات کالا خارج نمی‌شود و البته انتظار می‌رود تولیدکننده داخلی کیفیت محصولات خود را دوچندان کرده که خیال مصرف‌کننده هم راحت باشد.

صفاری نطنزی اظهار داشت: افزایش کیفیت کالای ایرانی قطعاً برند کالای ایرانی را ارزشمند کرده، اقتصاد مقاومتی در کشور عملیاتی شده و کشور از برندهای خارجی نجات پیدا می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: شعار سال جدید می‌تواند آثار و تبعات بسیار مفید و سازنده‌ای برای اقتصاد کشور داشته باشد و باید همه ما به آن توجه داشته باشیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: