سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
عجب شیر ما - دیپورت شدن مهاجم ازبک ماشین‌سازی، قرار گرفتن تراکتورسازی در رده‌بندی جهانی بالاتر از استقلال و پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی آلمان در تبریز از جمله مهمترین عناوین اخبار کوتاه ورزشی آذربایجان شرقی است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم،  تیم تراکتورسازی در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

در این راستا، کاروان تیم تراکتورسازی صبح امروز با پرواز ساعت 10:10 تبریز را به مقصد تهران ترک کردند تا روز شنبه به مصاف تیم سایپا بروند.این دیدار از ساعت 17 روز شنبه برگزار خواهد شد.

مهاجم ازبک ماشین‌سازی دیپورت شد

فرهود تاجی‌اف مهاجم 29 ساله ازبکستانی که هفته پیش پس از توافق با مسئولان تیم ماشین‌سازی به تبریز آمده و حتی با این تیم قرارداد داخلی هم امضا کرده بود، موردپسند رسول خطیبی قرار نگرفت و مجبور به ترک اردوی ماشین سازان شد.

این مهاجم در یک دیدار دوستانه برای تیم ماشین‌سازی به میدان رفته و چند جلسه تمرینی نیز با شاگردان خطیبی تمرین کرده بود که درنهایت نتوانست خودش را خطیبی نشان دهد تا درنهایت به کشورش برگردد.

ماشین سازان در لیست خود هنوز یک جای خالی دارند و در تلاش هستند برای پر کردن این جای خالی، بازیکن جدیدی را جذب کنند.

سروش سکوتش را نشکست

یکی از موضوعات داغ این روزهای تیم تراکتورسازی،  بحث جدایی سروش رفیعی است.بازیکنی که در نیم‌فصل سربازی‌اش به اتمام خواهد رسید و ممکن است از تیم تراکتورسازی جدا شود.

گفته می‌شود در پایان دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه که سروش رفیعی از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد، برخی از هواداران سمت بازیکن تراکتورسازی رفته و در مورد اینکه در نیم‌فصل به استقلال می‌پیوندد یا پرسپولیس از او سؤال کرده‌اند.

درحالی‌که از تیم‌های استقلال و پرسپولیس به‌عنوان اصلی‌ترین مشتریان رفیعی یاد می‌شود، این بازیکن در واکنش سؤال هواداران به خنده بسنده کرد و جوابی به آنان نداد تا همچنان سکوت خود را نشکند.

تراکتورسازی بالاتر از استقلال و پرسپولیس

سایت فوتبال دیتابیس دیروز در تازه‌ترین رده‌بندی اعلام‌شده برای بهترین باشگاه‌های جهان، تیم تراکتورسازی را با 1507 امتیاز بهترین تیم ایران دانست.

سرخ پوشان دیار آذربایجان در این رده‌بندی، بالاتر از تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان قرارگرفته‌اند.

تیم‌های تراکتورسازی، پرسپولیس، استقلال، نفت تهران و ذوب‌آهن به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم این رده‌بندی هستند.

ژنرال در هیئت سلطان

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی که تمرینات تیمش را در روز عاشورای حسینی تعطیل کرده بود به تهران رفته و در هیئت‌های مختلف این شهر به عزاداری برای سید و سالار شهیدان می‌پردازد.

قلعه‌نویی دیشب نیز در شام غریبان اباعبدالله (ع) به هیئت علی پروین، بازیکن اسطوره‌ای سال‌های دور فوتبال ایران رفت.علی پروین از پرسپولیسی‌ها لقب سلطان را گرفته است.

بازیکن سابق تیم ملی آلمان در تبریز

تیم والیبال شهرداری تبریز که پس از جدایی بازیکن صربستانی خود، به دنبال جایگزین او بود، بازیکن سابق تیم ملی آلمان را به خدمت گرفت.

دیرک وستفال قدرتی زن سابق تیم ملی آلمان که فصل گذشته در تیم الریان قطر حضور داشت، مقام سومی در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2014 به همراه تیم ملی آلمان و قهرمانی در مسابقات لیگ اروپا در سال 2009 را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها: تراکتور سازی ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: