شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
عجب شیر ما - دربی تبریز در حالی لغو شده است که مسئولان دو باشگاه هنوز به دنبال برگزاری این دیدار هستند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، در حالی که قرار بود دربی فوتبال آذربایجان فردا (پنجشنبه) از ساعت 18 برگزار شود ظهر امروز مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران از لغو این دیدار به دلیل مشخص نبودن ورزشگاه محل برگزاری آن خبر دادند.

پس از این اتفاق مسئولان باشگاه تراکتورسازی به شدت از لغو بازی انتقاد کرده و باشگاه ماشین‌سازی را مسئول این اتفاق قلمداد کردند.

تراکتورسازان بلافاصله با ارسال یک فکس به سازمان لیگ اعتراض رسمی خود را به لغو دربی آذربایجان اعلام کردند.

دقایقی بعد باشگاه تراکتورسازی با صدور بیانیه‌ای سازمان لیگ و همچنین باشگاه ماشین‌سازی را تهدید کرد در صورتی که زمان برگزاری دربی تبریز مطابق خواسته این باشگاه نباشد افشاگری کرده و از زوایای پنهان عدم برگزاری مسابقه پرده‌برداری خواهد کرد.

پس از اینکه باشگاه تراکتورسازی مخالفت آشکار خود را با لغو دربی تبریز اعلام کرد مسئولان باشگاه ماشین‌سازی نیز اقدام به این کار کردند. مجید اقدم سرپرست تیم ماشین‌سازی در یک مصاحبه اعلام کرد که باشگاه ماشین‌سازی نیز همانند تراکتورسازی مخالف لغو دربی تبریز است.

در حال حاضر از هر 2 باشگاه تبریزی خبر می‌رسد که آنان رایزنی‌های خود را برای برگزاری بازی در زمان تعیین شده با فدراسیون فوتبال آغاز کرده‌اند و هیچ یک دوست ندارند که دربی تبریز به تعویق بیوفتد.

همچنین باشگاه ماشین‌سازی نیز تصمیم‌گیری در مورد نحوه تقسیم سکوها بین هواداران 2 تیم را به عهده فدراسیون فوتبال گذاشته است. ماشین‌سازان پیش از این خواستار اختصاص تنها 10 درصد از سکوها به هواداران تیم تراکتورسازی بود که همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن اختلاف میان دو باشگاه شد.

لغو دربی تبریز و مخالفت هر دو باشگاه با این موضوع در حالی رخ می‌دهد که جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی از همان زمان برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر خواستار به تعویق افتادن دربی تبریز بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: