پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کدام تیم در ایران مانند تراکتورسازی فوتبال بازی می‌کند؟
عجب شیر ما - مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید که باید به این تیم کمک شود تا بتوانند از هفته‌های آینده در ورزشگاهی مناسب بازی کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، مصطفی آجورلو در خصوص اعتراض خبرنگاران به وضعیت نامناسب ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی که باعث شد رسانه‌ها پوشش نشست‌های خبری پس از پایان بازی را تحریم کنند، گفت: می‌دانیم که اینجا باید شرایط قابل قبولی داشته باشد که یک تیم لیگ برتری در آن بازی می‌کند. اینجا نه آب شرب قابل قبولی دارد و نه شرایط مناسبی برای هواداران موجود است. شما خبرنگاران هم که امروز مختص شماست، شرایط مناسبی نداشتید. من هم خودم اهل رسانه بوده‌ام و شرایط را درک کرده و می‌کنم که به همین دلیل از شما عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم ورزشگاه یادگار امام (ره) هم به‌زودی شرایط بهتری پیدا کند تا همه چیز به درستی پیش برود و رسانه‌ها نیز به‌صورت حرفه‌ای کار خود را انجام دهند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی افزود: شرایط موجود همین است. ما حتی پیشنهاد دادیم که بازی‌های تراکتورسازی در ورزشگاه باغشمال برگزار شود که به‌ دلیل مسائل خاصی که یا امنیتی یا ایمنی بود، با پیشنهاد ما مخالفت کردند. به‌دلایلی اجازه ندادند ما در آن ورزشگاه بازی کنیم. ما در استان نام‌آور آذربایجان و شهر تبریز نتوانستم ورزشگاهی مناسب پیدا کنیم، به همین دلیل من از مسئولان استان شکایت دارم. آقای نظمی، آقای ششکلانی، آقایان فرماندار و استاندار کجا هستند که پاسخگوی این وضعیت و شما رسانه‌ها باشند؟

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد با اشاره به وضعیت نامناسب این تیم در فصل گذشته اظهار داشت: اکنون ببینید تیمی که 10 میلیارد بدهکار بوده و فقط دو سه بازیکن سرباز در اختیار داشت به چه شکل درآمده و چگونه فوتبال بازی می‌کند. ما تمام توان‌مان را گذاشتیم و تیمی را آماده کردیم که بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد و اکنون یک نفر را می‌خواهم که بیاید و بگوید کدام تیم تاکنون در ایران اینگونه فوتبال بازی کرده است. به‌نظرم شهرهای غرب کشور مانند تبریز، زنجان، اردبیل، همدان و... که همه ترک زبان هستند، باید کمک کنند تا این تیم در فوتبال کشور آقایی کند.

«هفته آینده دیدار ماشین‌سازی - تراکتورسازی برگزار خواهد شد که برخی می‌گویند این بازی در ورزشگاه بنیان دیزل (اختصاصی گسترش‌فولاد) برگزار می‌شود و برخی هم می‌گویند این بازی باید در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار شود که شرایط مناسبی ندارد». وی در واکنش به این مسئله و ادامه شکایت خبرنگاران به وضعیت موجود گفت: به جای این مسائل باید کمک کنیم این چند بازی تمام شود که ما به ورزشگاه مناسبی برویم. اینکه بازی هفته آینده هم در کجا برگزار می‌شود، مسئله‌ای است که باید از آقای ششکلانی به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بپرسید. هیئت فوتبال است که در استان یک زمین مناسب ندارد. آنها می‌گویند باشگاه باید این کار را انجام دهد و ما هم می‌گوییم چشم و اینجا بازی می‌کنیم. هر تصمیمی که گرفته شود، ما احترام می‌گذاریم.

آجورلو در پایان صحبت‌هایش با خبرنگاران وارد مشاجره لفظی با یکی از خبرنگارها شد و خطاب به او گفت: اگر شما رسانه‌ها از قدرت خود استفاده می‌کردید و قصد کمک به تراکتورسازی را داشتید، از هفته اول اجازه نمی‌دادید که بازی‌های ما در این ورزشگاه برگزار شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: