جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
عجب شیر ما - سرپرست فرمانداری عجب شیر با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان تابستانی، گفت: دستگاه های ذیربط باید به نحو مطلوبی به مسافران خدمات ارائه کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سیدشمس الدین مراثی، روز یکشنبه درجلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی این شهرستان افزود: با توجه به گسترش صنعت گردشگری در کشور، تمامی دستگاه ها باید به صورت قانونمند و منظم در طول ایام تعطیلات تابستانی فعال باشند و با تمام توان خدمات رسانی خود را به مسافران انجام دهند.
وی، آب و هوای منحصر به فرد منطقه و مکان ها و جاذبه های طبیعی را از دلایل جذب مسافر به این شهرستان اعلام کرد و اظهار داشت: برای آرامش مسافران باید دقت نظر بیشتری داشت و در زمینه های امنیتی، بهداشتی، اسکان مسافران و نظافت اماکن گردشگری تلاش دوچندانی انجام شود تا با مشکل خاصی رو برو نشویم.
سرپرست فرمانداری عجب شیر یادآور شد: مسئولان و کلیه ادارات مربوطه این شهرستان با تمام توان آماده پذیرایی از میهمانان در ایام تابستان هستند.
مراثی، ادامه داد: این شهرستان به عنوان یکی از شهرهای تاریخی کشور و با داشتن 110 اثر تاریخی ثبت شده و پتانسیل های بالای گردشگری، میزبان بسیار شایسته ای برای میهمانان تابستانی خواهد بود.
وی، با تاکید بر لزوم استقبال مناسب از مسافران، گفت: از مسافرانی که در سفرهای تابستانی خود از این شهرستان دیدن می کنند باید به خوبی استقبال کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: