جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
روایت مریضی پرتغالی‌ها در شرایط حساس
عجب شیر ما - پسر تونی اولیویرا به دلیل بیماری فرزندش به کشور خود بازگشت.
معمای پرتقال‌فروش میان پرتغالی‌ها!

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس ، بیماری هفته‌های اخیر خانواده تونی اولیویرا به معمایی تبدیل شده که روز به روز حل آن مشکل‌تر شده و مشخص نیست آیا به راستی پرتقال فروش پیدا خواهد شد یا خیر؟

بعد از پایان حضور دوم تونی اولیویرا در تبریز اخباری منتشر شد مبنی بر بیماری شدید این مربی سالخورده و همین زمینه نرمش مسئولان باشگاه تراکتورسازی در قراردادهای بعدی با تونی شد که اضافه شدن پسر تونی را در کادر فنی را به دنبال داشت.

ظاهرا مدیران باشگاه تراکتورسازی از حضور پسر تونی در کنار پدرش به صورت دائمی مخالفتی نداشته و خیلی راحت وی را در کادر فنی پذیرفتند. شاید استنتاج تراکتوری‌ها این بود که به دلیل بیماری احتمالی تونی یک نفر از اقوامش در کنارش باشد، مصلحت است و چه بهتر که این فرد پسر باشد.

رفتار غیرحرفه‌ای پسر تونی خصوصا در بازی نفت تهران نشان داد که برخلاف پدر رموز مربیگری را فرا نگرفته و از رانت پدر در فوتبال حضور یافته است.

یک ماه پیش و بعد از بازی تراکتورسازی با پرسپولیس که به شکست خانگی تراکتورسازی منجر شد، تونی اولیویرا در کنفرانس خبری اعلام کرد که به دلیل بیماری همسرش و پیگیری دوره معالجات وی به کشورش باز می‌گردد که این سفر وی 10 روز به طول کشید. جالب اینکه تونی اینبار علاوه بر پسرش، دختر و نوه‌اش را هم به تبریز آورد و مشخص نشد چرا همسر بیمارش را تنها در پرتغال رها کرده و خانوادگی به تبریز سفر کردند.

حالا نوه تونی بیمار اعلام شده و این بار در آستانه بازی حساس تراکتورسازی با صبای قم، آنتونیو اولیویرا تبریز را به مقصد لیسبون ترک کرد تا این سئوال مطرح شود که حکایت این بیماری‌های خانواده تونی چه است؟

در محافل ورزشی شنیده می‌شود که علت سفر پسر تونی، بیشتر به دلیل نارضایتی از مسائل مالی باشگاه بود و این سفر ناگهانی در پوشش بیماری اقوام صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز البته رفتن وی را با توافق باشگاه اعلام کرده که مرخصی برای بیماری فرزندش است.

شاید دو بازی این هفته تراکتورسازی پرده از اسرار این رفت و آمدهای خانواده تونی در تبریز بگشاید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: