جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی از آغاز نام نویسی دوره‌های روزنامه‌نگاری و مترجمی خبر در این مجموعه خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، پیمان پاکزاد ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نام‌نویسی این دوره ها از روز پنجشنبه سوم تیر امسال در محل خانه مطبوعات استان آغاز می‌شود و علاقمندان می‌توانند با در دست داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی دو قطعه عکس و فیش واریزی به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به حساب خانه مطبوعات در بانک ملت به شماره ۱۹۰۹۵۴۶۱۰۷ شعبه میدان قطب تبریز اقدام به نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران استان با ارایه معرفی می‌توانند از ۴۰ درصد تخفیف دوره‌های روزنامه‌نگاری بهره‌مند شوند، افزود: در دوره مقدماتی که گواهی دوره پیش آن در خانه مطبوعات قابل تحویل است، از استادان مجرب استانی و دوره پیشرفته هم استادان استانی و مدعو دانشگاه‌های تهران استفاده خواهد شد.

پاکزاد خاطرنشان کرد: دوره مقدماتی مترجمی خبر نیز با پایین‌ترین قیمت ممکن در ۲۰ جلسه به مبلغ ۴۰۰ هزار ریال برگزار می‌شود که نام‌نویسی از این کلاس‌ها نیز همزمان از روز پنجشنبه سوم تیر امسال در خانه مطبوعات استان انجام می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان همچنین از راه‌اندازی سایت جدید خانه مطبوعات استان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: نشانی این سایت در روزهای آینده اعلام می‌شود.

پاکزاد گفت: برگزاری مراسم افطاری برای خبرنگاران استان با شرکت مدیران ارشد استان در هفته جاری با هدف همدلی بین اصحاب رسانه و مسئولان استان برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در جهت وحدت و همدلی هرچه بیشتر بین مسئولان و خبرنگاران استان برگزار می‌شود.

پاکزاد با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی خانه مطبوعات استان سیاست‌گذاری فعالیت‌های رسانه‌ای در آذربایجان‌شرقی است، گفت: پنج برنامه مصوب برای برگزاری در طول سال جاری داریم که از مهم‌ترین آنها برگزاری و برنامه‌ریزی در خصوص روز خبرنگار و جشنواره‌های مختلف در حوزه مطبوعات است.

وی در خصوص عملکرد خانه مطبوعات استان اظهار کرد: انعقاد توافق‌نامه با شهرداری تبریز در خصوص ارایه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی به خبرنگاران استان با ارایه معرفی‌نامه از خانه، برگزاری برنامه شب عید خبرنگاران و اجرای طرح بسته سلامت خبرنگاران با اهدای فشارسنج، بسته کمک‌های اولیه و کمک هزینه سلامت با مشارکت اداره کل سلامت شهرداری، جمعیت هلال احمر استان و اورژانس، منطقه آزاد ارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و اداره کل روابط عمومی شهرداری تبریز از جمله برنامه‌های اجرا شده است.

وی اضافه کرد: اعزام تعدادی از خبرنگاران برای دیدار با رهبری به مناسبت قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، اعزام ۶ عضو از خانه مطبوعات استان به عتبات عالیات و برگزاری مراسم بدرقه با مشارکت اداره کل اوقاف و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و برگزاری دوره‌های آموزش روزنامه‌نگاری و صدور گواهی پایان دوره از جمله دیگر برنامه‌های اجرا شده در چند ماه گذشته خانه مطبوعات استان است.

پاکزاد همچنین یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم نیز برای انعقاد قراردادهای فرهنگی با دستگاه‌های مختلف استان انجام شده است.

گفتنی است خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی سال ۸۸ تاسیس شده و بیش از ۲۴۰ عضو دارد که در حال حاضر سال دوم از دوره سوم فعالیت خود را انجام می‌دهد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: